Syver Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei! Jeg har planer om å koble et mini-anlegg til datamaskinen. Jeg regner meg at ut-pluggen på datamaskinen følger en hvis standard. Igår kjøpte jeg en tilslutningskabel(3.5 mm stereoplugg til to stk RCA hannkontakter hos clasohlson). Her viser det seg at stereopluggen er for lang til å passe inn i datamaskinen. Hvilken kabel skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 såkalt minijack som regel... avhenger av hvordan utgang du har på lydkortet ditt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 er det ikke mini-jack de pluggene heter, da? (urk, dumme person som skrev samtidig som meg :sad: ) _________________ [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-06-05 14:49 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei! Mini-jack og 3,5mm steroplugg er det samme.. Det er begrep som blir brukt om ein annan. Eg bruker ein mini-jack til phono som eg kopler i pcéns lydkort.Så kopler eg phono hann kontakten i aux/tuner eller ein annan ingang på stero annlegg mitt.. Lenke til kommentar
Joar Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Ut kontakten på et lydkort er standard 3,5mm stereo jack. Men du har vel pc høytlaerene dine tilkoblet denne? Utgangen er uansett merket med "out" eller en pil ut fra en "sirkel". 3,5mm jack plugg finnes kun i en lengde. Kryp bak (med lommelykt..) og prøv en gang til. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå