j-- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 noen som har lyst til å låne meg 1600 raske? Jeg har bruk for de modulene Synd at ingen banker går med på å låne meg 2 laken, for jeg er ikke 18 ennå:/ Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvordan er dem brikkene i forhold til disse til dette systemet? Er dem like gode, bedre eller dårligere(uten å klokke dem)? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 De brikkene kunne jeg meget gjerne hatt til mitt kommende S939 system Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 De er jo utsolgt. Da får man vell ikke de til den prisen lenger eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Heisann. Snakket med komplett nå nettopp, og mannen på 'salg' mente at det ikke var noe problem. Er bare å bestille så sendes de ut til den prisen når de får inn. Jeg har hvertfall bestilt mine @mr. devil LES tråden før du spør spørsmål! 40 poster er ikke masse å skumlese.. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 De er jo utsolgt. Da får man vell ikke de til den prisen lenger eller? Les forrige side og innlegget fra komplett.no profilen. Bare å bestille idag, du får dem til den prisen idag + de sendes så fort varen kommer på lager. Lenke til kommentar
~inso Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvor mye kommer fraktkostnadene på? noen som vet? og har noen erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvordan er dem brikkene i forhold til disse til dette systemet? Er dem like gode, bedre eller dårligere(uten å klokke dem)? OCZ kan kjøres på strammere timings enn Kingston ved overklokking, de krever mer volt, og kommer sannsynligvis høyere opp på FSB-stigen enn Kingston. Dette baserer jeg kun på Anandtech sin test som jeg linket til på side 2, anbefaler deg/dere å sjekke de forskjellige minnebrikkene der. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvor mye kommer fraktkostnadene på? noen som vet? og har noen erfaringer med disse? kommer på ca 100kr frakt.. så totalt rundt 1800kr har bestilt Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Et av de beste tilbudene i kalenderen dette Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Endelig! Hvordan kommer disse til å fungere på min maskin? CPU-en er klokket til 2,8, men om minnet sliter der regner jeg med at ytelsen fortsatt vil bli bedre grunnet mengde minne, selv om jeg klokker ned. Er dette forøvrig greit A64-minne? *fumle med mesterkortet* Hvorfor den cpu? du får en Intel Pentium 4 2.6 GHz 800 FSB for 200 kr MINDRE og en Intel Pentium 4 3.0 GHz 800 FSB for 160kr MERE Eller er det noe jeg har gått glipp av? Med min maskin mener jeg den nåværende Kommer nok til å oppgradere til en A64, evt Pentuim M, i løpet av våren. Hvordan fungerer disse da? Joa, jeg kan LCD ganske bra, men er tilsvarende idiot på minne Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vel, tusen takk til de som svarte meg =) Jeg bestilte brikkene litt etter jeg la inn de forrige postene med spørsmål. Så da er det bare å vente til studielånet kommer 15.januar så har jeg råd til HK og CPU oxo Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hvordan er dem brikkene i forhold til disse til dette systemet? Er dem like gode, bedre eller dårligere(uten å klokke dem)? OCZ kan kjøres på strammere timings enn Kingston ved overklokking, de krever mer volt, og kommer sannsynligvis høyere opp på FSB-stigen enn Kingston. Dette baserer jeg kun på Anandtech sin test som jeg linket til på side 2, anbefaler deg/dere å sjekke de forskjellige minnebrikkene der. Takk for at du svarte! Er tilbudsbrikkene gode til mitt system hvis jeg ikke skal klokke? (linket til systemet i forige post) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå