Tbau5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hei Var så heldig at min Whitebox cl1557 ble levert FØR jul. Jeg har innstalert mange forskjellige drivere, men jeg ble litt skuffet da jeg skulle spille CS (1.6). Det ble en slags flimring i alle teksturer, men det hakket ikke. Jeg har prøvd å stille in skjermen på 1280x1024@100Hz, men det gjør ingen forskjell. Kan noen her, som har brukt en 1557 maskin til spill, sende meg link til AKKURAT den driveren du brukte? Mvh. Zetor;) Endret 20. desember 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bruker dem som fulgte med... er disse dårlige sier du Spiller daglig CS:S og synes maskinen yter bra jeg Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Fulgte ikke med noen drivere til meg.. Ingen andre som har lastet ned drivere til mob 9700/1557 som funker fett til spill? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fulgte ikke med noen drivere til meg..Ingen andre som har lastet ned drivere til mob 9700/1557 som funker fett til spill? Bruk Omega-driverne, eller finn betadriverne fra ATI. ATI har ikke kommet med noen ferdige drivere til mobility så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Følgte det ikke med en cd med masse drivere ... Kan du ikke laste ned ifra ATI... EDIT: Ikke last ned ifra ATI da... men det ligger drivere på Whitebox sine sider Endret 20. desember 2004 av acon Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Poenget mitt er at jeg har prøvd mange forskjellige drivere, MEN håper at noen med samme skjermkort har brukt bærbaren sin til spill OG lastet ned drivere til den. Jeg er jo fullt kapabel til å laste ned drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå