Gå til innhold

eProformance DVD -R funker ikke på NEC

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en NEC 1300 a og kjøpe på Binders noen dvd -r plater.. når jeg skal brenne litt får jeg beskjed om at det er illegal disc..??!???

Noen som har vært borti noe slikt??

Bare å kaste dvd platene??

Platene heter ePreformance DVD - R.. er helt hvite på den ene siden

mvh

Falc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Okey..hmm..

Fordi greia er at jeg etter ny formatering har hatt problemer med Nero. Når jeg skal sikkerhetskopiere musikk cd'ene mine så velger jeg copy disc, da kommer det analysing disc som går opp til 100 prosent, når 100 prosent er nådd skjer det ingening og maskinen henger seg... trodde jeg derfor måtte kjøre en firmware oppdatering... Noen her som vet hva problemet da kan være? Og ja, jeg har prøvd forkskjellige typer cd.

mvh

Falc

Lenke til kommentar

heisan...

har brukt eProformance DVD-r plater i lang tid nå. Frem til de gjorde overflata på platene "printable" hadde jeg ingen problemer med å brenne på disse eller lese fra de med min gamle Nec 2500 brenner. For ca 1 måned siden fikk jeg problemer med brenneren som gikk på garantien og byttet til en Nec 3520A. I det siste har jeg opplevd store problemer med å få lest fra disse platene, ePro DVD-R, etter at de er brent ut. Fant ut med infotool at jeg har firmware 1.04... finner ikke noen oppdatering på nec.com eller de svenske nec sidene. Er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?

Funker forsåvidt helt supert med ePro DVD+r platene. Har ingen problemer med å brenne filmer til disse. Er det vanskelig å flashe firmware?

Endret av dubeldarr78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...