Armalite66 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja (enkel) -MMS: Ja -GPRS: Nei -EDGE: Nei -WAP: Nei -Kalkulator: Ja -JAVA: Nei -Email klient: Nei -Spill: Nei Form: -Helst kamskjell -Vekt: Ikke mer enn 100g -Antenne: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: Farge -Antall farger ikke viktig -Størrelse på skjerm ikke viktig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1000 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: Bare en bonus, vil ikke "betale" for det -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Triband: Nei -Infrarød port: Ja / Eller datakabel i bundle -Bluetooth: Nei -Minne: ca. 5mb+, men trenger egentlig bare plass til en del kontakter -Minnekort?: Ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: Ikke Viktig -MP3: Nei -Radio: Hadde vært kjekt, men vil ikke "betale" for det. -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Batterilevetid: Ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Litt sms og ringing. Bruker ikke mobilen noe særlig til avtaler o.l. men det kan jo ha noe med at jeg har en Nokia 5210 som ikke er særlig egnet til det. Kommer ikke til å bruke mobilen til spill. Har sett litt på Samsung E700, X460, E330, P510, og Nokia 6230. Er litt usikker mtp. Samsung ang. t9 som vistnok man må slå av hver gang en skriver melding. Jeg bruker ikke ordliste og kan sikkert fort bli irritert over dette. Er det mulig å laste ned gratis ny programvare som fikser dette på samsung mobilene? Er egentlig på utkikk etter kamskjell telefon, men er ikke vanskelig på det området Edit: Synker prisene på mobiler etter jul, kan godt vente litt om de gjør det..? Endret 20. desember 2004 av Armalite66 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Eh... Sony Ericsson Z200? Hvis du bare skal bruke den til å ringe og sende meldinger er den vel grei... Eller Nokia 7200 eller 6170. De er billige og stilige. Litt tyngre enn kravet ditt begge to. Er usikker på Z200s vekt. Samsung har jeg ikke peiling på. Hva med en av de LG-telefonene, C1100 eller L1100. De er billige. Fås til under 3000 begge to uten abonnement(se, jeg stavet det riktig). L1100 har kamera, men det har ikke C1100... Men... De har ikke særlig mye minne... 1mb eller noe... Prøv den nye siemens cf62, tror jeg den heter. Har vel minne til kontakter, kamskjell, skjerm uttapå, veier ikke mye.. Kan hende jeg blander denne og en annen siemens. Husker aldri de rare navna... Den har også sånne lysefekter uten at det ser stygt ut(som på 3220). Koster heller ikke store summen.. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 SE Z200 har ikke MMS...det er et minimum spør du meg! er såfall greit å ha det. Siden du nevnte klappetelefon vil jeg annbefale: - Samsung SGH-E100 - LG L1100 - LG G5400 Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Edit: Synker prisene på mobiler etter jul, kan godt vente litt om de gjør det..? noen som vet? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Edit: Synker prisene på mobiler etter jul, kan godt vente litt om de gjør det..? noen som vet? Når en modell har vært en stund på markedet synker den i pris Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Edit: Synker prisene på mobiler etter jul, kan godt vente litt om de gjør det..? noen som vet? Når en modell har vært en stund på markedet synker den i pris Tja... Alle modeller synker i pris når de begynner å bli "umoderne". Men leverandører kan også nekte forhandlere å selge produktene sine til blodpris og sette ned prisen. Vet ikke om de faller i pris heller før eller etter jul, men det skaljo kanskje stige i pris. Noen dukket opp med et lovforslag om å forby enkronersmodellene fordi produktene er verdt mye mer. Men det gjelder jo uten abonnement. Utifra det jeg har hørt... Januarsalg er jo en fin ting. Spesielt hvis man har bursdag i Januar... Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Januarsalg er jo en fin ting.Spesielt hvis man har bursdag i Januar... Sånn som jeg har Heldige meg.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vanligvis gjør det det.... Men se på f.eks 3650.... hvor mye kosta den for 6 måneder sida? Alle i klassa mi hadde den Nå er det vel 2500-3000,- De fleste synker i pris... men ikke vent altfor lenge..... 3510i passer til deg hvis du ikke må ha kamskjell Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Siemens C65, kanskje. Husker ikke om den har infrarød-port, men mener det. EDIT: Ifølge amobils prisguide har den infrarød-port. Endret 21. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 -MMS: Ja-GPRS: Nei Er i det pirkete hjørnet i dag; MMS telefon uten GPRS finner du neppe, da MMS bruker GPRS som bærer Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dine krav passer sikkert på SEe700 eller en billig LG... Kamera er noe du kommer til å savne etterhvert! Klarer aldri å huske alle LG-telefonene, men en av de kamskjelltelefonene deres med antenne høres ut som en kandidat av ditt kaliber! Men januarsalget er genialt! Jeg har bursdag i januar Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det ble en Samsung E700 Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 gratulerer! fornøyd? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Vet ikke ennå Har bestilt fra mpx, håper den kommer før nyttår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå