karlstorpet Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Finnes det CD/DVD drevsom det er på iMac til vanlig desktop maskiner og hva kaller man det? Jeg har sett det på vanlig hifi cd spillere også.. Tenker på sånn uten en skuff som kommer ut, man bare dytter inn cd/dvd i en "sprekk". Hvor kan man få tak i det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Regner med at du tenker på slot-in? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) slot-in, hvis jeg ikke er helt på jordet??? pleier å være i bilstereo'r.. vet ikke hvor du kan få det da... MvH Daniel EDIT: slått på målstreken Endret 20. desember 2004 av colakork Lenke til kommentar
karlstorpet Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Takker for svar Har googla litt nå men finner bare spiller som denne Pioneer DVD-A05SW og ingen brennere. Noen som vet hvem som kan tenkes å lage evt. selge noe sånt?? Endret 21. desember 2004 av karlstorpet Lenke til kommentar
larsli Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Apple Superdrive (som Apple liker å kalle det) er laget av Pioneer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Apple Superdrive (som Apple liker å kalle det) er laget av Pioneer. Superdrive er Apple's navn på DVD-Brenner. "Vanlige" drev er kombinert DVD-Rom/CD-Brenner. Begge typer er slot-in. Endret 21. desember 2004 av Swag Lenke til kommentar
karlstorpet Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg fant denne SuperDrive 8x for PowerMac G4 Cube. Det var ikke noe direkte bilde av den, og den cube greia så litt "rar" ut, vil et sånt drev passe inn i en vanlig pc? Har apple sine egne tilkobliger til sånt og finnes det evt overganger til vanlig pc tilkoblinger? Fastmac sendte internasjonalt, men med frakt og mva osv så blir det nok litt for dyrt. Vurderer å bare droppe det, det var bare at de så så sinnsykt mye bedre ut.. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Så vidt jeg vet har Pioneet patent på slot-in 5.25" enheter. MEN Pioneer lager ikke brennere med slot-in! Derfor finner man ingen 5.25" slot-in brennere til PC. Men på bærbare er det ikke 5.25", og det er derfor man kan ha det der. Endret 21. desember 2004 av flybikesbmx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå