iacob Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Gratis og uten trøbbel fra word 2003? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Finnes så vidt jeg vet ikke, men si fra om du finner noe. Om du søker litt på forumet finner du et par lignende poster.... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Corel DRAW! kan gjør det, men det er ikke gratis, koster vel tusenlappen eller to... Jeg er ganske sikker på at det er ®™ og patent pending på PDF formatet, så et gratis program er vel ganske vanskelig å oppdrive. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 pdf995 www.pdf995.com pdffactory www.pdffactory.com finnes såklart mange flere, men disse er de typiske. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg bruker noe som heter CutePDF. Du bare skriver ut dokumentet, og velger "CutePDF" skriveren, og så lagrer den det som en PDF fil i stedet for å skrive ut. Genialt Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg bruker noe som heter CutePDF. Du bare skriver ut dokumentet, og velger "CutePDF" skriveren, og så lagrer den det som en PDF fil i stedet for å skrive ut. Genialt Gratis? Må jeg i tilfelle se om jeg finner! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå