johnhermann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har disse komponentene: CPU: Pentium 3,2 Ghz RAM: 512Mb DDR400 GPU: Ati Radeon 9800XT Har følgende vannkjøingsutstyr: MIST tsunami-sett med ekstra tank. Har plassert hele settet i et Sunbeam (blankt) akryl-kabinett. System-tempen ligger på 32 grader i gjennomsnitt. CPU-tempen varierer fra 60 grader til 75 grader.... Jeg hadde ventet meg en CPU-temp. dene i 30 osv. Trodde jeg feil, eller har jeg gjort noe galt? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er temperaturen målt med programvare eller ekstern termometer ? Hvis temp er korrekt, så må det jo være noe feil, ikke normalt det der iallefall. Oppdater BIOS om du bruker programvare avlesning. Btw, hvilket hovedkort har du ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror ikke du kan lite på tempen før du har montert et eksternt termometer. Har du prøvd å demontert og montert på nytt? Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ville nok anbefalt og prøve å laste inn en ny bios. Jeg har et asus A7V8X hovedkort som sa at cpu'n min lå på 90 grader, en liten bios oppdatering senere, så viser den nå bare 60 grader. =) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sjekk om det er skikkelig kontakt med cpuen. "selvbygd" vannkjøling? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Legg hele kabinettet på siden. Sånn at du kan se ned i kabinettet. Prøv og legge litt trykk på kjøleren men ikke mye og mål med en ekstern grademåler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå