XciTe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg ShuttlePC Og det står at den funker til 1.5 volts skjermkort. akkurat _HVOR_ står det feks på komplett hvor mange volt det kortet er slik at jeg ikke går på en bummert å kjøper 3.3 ? Takk for svar! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Skjermkort som går på 3.3V selges ikke lenger. Endret 20. desember 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har et 3,3 v skjermkort og i bruksan visningen til hovedkort står det at hovedkort ikke støtter 3,3v det funker glatt ;D Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 flott å høre zoidman! Visste jeg ikke Og til deg Yonaz: Du sier det står at hovedkortet ikke støtter 3.3 v og det funker? Men 3.3 v og 1.5v har/hadde forskjellige spor :-P Så hvordan fikk du plass til det ? =D Med mindre du har en sånn der "universal" AGP port som jeg vet mange hovedkort har Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 vel, a7n8x hovedkortene har universal i såfall.. puttet ett G400 kort i, som går på 3.3 v, det passet, men fikk bare rødt lys når jeg slo på.. og det funket dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå