colakork Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hei! Har bestilt meg en 120mm Mist vifte og 80->120mm adapter. det jeg lurte på, er det mulig å sette HD'en min på måten tegninga mi viser? Kameraten min sa at noe kan løsne osv, men har hardt for å tro det... Den blå biten er der hvor den sitter nå, den oransje er der jeg vil ha den, og rødt/lilla er vifte m/adapter... (legg merke til mine 1337 zkillz innen paint. :!: ) MvH Daniel EDIT: glemte å si at jeg har acryl-kabinett og er ikke redd for å borre, dvs modde på det selv... Endret 4. januar 2005 av colakork Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skal ikke være noe problem det.. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Går fint det ja, jeg har 4 Seagate disker montert på høykant. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det går fint, Seagate har selv uttalt dette i en email kopiert i en annen tråd her på forumet før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå