sebbern Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har et problem med at pc-en slår seg av når jeg spiller. Lyset på skjermen begynner å blinke.. Må trykke på restart knappe for å få dataen på igjen.. Dataen har grei kjøling.. Kjører på 49 grader etter å ha spillt 1 time.. specs er i profilen min.. Men grafikkortet er også "kaldt". Finner ikke ut av problemet.. Det skjer i så og si alle spill. Begynner å bli ganske lei.. Takker for gode svar. Endret 20. desember 2004 av sebbern Lenke til kommentar
Pp-Vlad^ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg vet nok hva problemet ditt er ja. har hatt det samme problemet tidligere. Jeg holdt på flere måneder og spurte på alle forum overalt hva som kunne være galt, men ingen fortalte meg noe om ram. Jeg har: AMD Athlon 64 2.2Ghz prosessor 512MB ram Radeon 9800 PRO Jeg hadde hatt PC'en i 3 uker så begynte den å reagere. Slo seg av gang på gang mens jeg spilte, uansett hvilket spill, og enkelte ganger når jeg bare var i windows. jeg ble helt frustrert og trodde jeg hadde ødelagt et eller annet når jeg satte sammen PC'en. Jeg hadde blitt fortalt at jeg ikke fikk noe garanti på at deler ikke passet sammen og ikke fikk samme garantien hvis jeg satte sammen PC'en selv. Klart jeg var litt redd, PC'en kostet totalt 14 700,-. 3 måneder senere tok jeg meg friheten til å stikke fingrene inn i far sin data, byttet minnebrikke med han. Og det viste seg fort at da virket begge PC'ene perfekt... Noe i min PC passet rett og slett ikke sammen med akkuratt den type minnebrikket. Men det rare er jo at min fars PC heller ikke har noen problemer nå. Tydeligvis passet vist den minnebrikka til hans PC. Så hvis du har muligheten så kan du jo prøve å bytte minnebrikket med noen du kjenner, om dere skulle ha lik mengde på brikka. Kan være det funker. Og jeg kan jo ikke låve deg at det er feilen. Det er bare noe du må prøve å lete deg fram til. Lykke til ihvertfall=) Håper du finner ut av det:) Mvh. Pp-Vlad^ Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Har 2 like minnebrikker. Den ene var med da jeg kjøpte pc-en fra komplett for 1 år siden.. skal prøve å kjøre med kun den ene og se om det funker bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå