simalarion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Satt å nøt en nylaget kaffe mocca for ca en time siden, uten noe form for advarsel kom det et kraftig smell som når tunge bøker ramler fra en hylle. Alle hyllene stod like fint, bøkene på plass, men det luktet ny svidd el-komponent så da at serveren haddet sunget julen inn. Har enda ikke orket å se hva som smalt så j..... men det må ha vært psu skulle jeg tro og håpe. En god start på santa dagene Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det var synd å høre du får gi den en fin julegave med ny psu da vet du , så blir den glad :-) Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 får håpe for din del at det ikke var noe mer som tok natta med det samme Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dakar... Måtte le litt av innlegget.. Nydelig skrevet Men er no møkk når servere kræsjer.. Min har vist også gjort det nå, og jeg er på ferie nå!!! gjett om det er plagsomt.. stårn der i norge, og jeg får ikke sagt hallo til den mens jeg er i france.. grrr.. gleder meg til å komme hjem! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kanskje et noe rart spørsmål, men du holder vel ikke tilfeldigvis til i Horten ? Klikk på linken så skjønner du hvorfor jeg spør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå