Kalle Kanon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har et Sapphire Radeon x800xt kort. Hvor finner jeg bra drivere til dette? Er ingen mester på dette her..... Kalle Kanon Lenke til kommentar
Kalle Kanon Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 www.ati.com Takker for hjelpen... Noen andre drivere som er like viktig å laste ned, for å få det hele til å bli bedre??? Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så lenge du har siste versjon av Catalyst skulle vel det holde for det meste. (nå vet jeg ikke dine behov, men siden du ikke er en "mester" tviler jeg litt på du har noe mer behov en det Catalyst kan gi deg!) -MortenGj PS: Noen versjoner av Catalyst har gitt veldig varme GPU, ville kanskje følgt litt med i begynelsen om skjermkortet oppfører seg normalt! (Selvom jeg ikke tror dette er noe problem for ditt kort, men det skader ikke å holde øynene åpen!) Lenke til kommentar
Kalle Kanon Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Så lenge du har siste versjon av Catalyst skulle vel det holde for det meste.(nå vet jeg ikke dine behov, men siden du ikke er en "mester" tviler jeg litt på du har noe mer behov en det Catalyst kan gi deg!) -MortenGj PS: Noen versjoner av Catalyst har gitt veldig varme GPU, ville kanskje følgt litt med i begynelsen om skjermkortet oppfører seg normalt! (Selvom jeg ikke tror dette er noe problem for ditt kort, men det skader ikke å holde øynene åpen!) Etter at jeg installerte driver´ne fra www.ati.com, og restartet pc´n, kommer det opp "ukjent enhet". Når jeg ber den søke etter driveren, finner den ikke den, slik at det står at det ikke er blitt installert..... Hva er problemet? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei For å få brukt den nyeste drivern må du laste ned NET Version 1.1 Framework og når du har instalert den og den nyeste driver så trykker du høyre klikk på skriveborde og på ati catlyst control center - så ser du på det felte øverst og trykker på view , så ser du den raden nedover på den 4 linja står der 3d og der trykker du på + og så på den 5 linjen eller på mipmap detail level og der kan du dra en rund ting bort over en linje den runde tingen drar du helt bort til high performance , og så trykker du på den under og på truform og den setter du på performance så trykker du på done. Da skall det bli digg grafikk i cs osv ;D og bedre ytelse Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så lenge du har siste versjon av Catalyst skulle vel det holde for det meste.(nå vet jeg ikke dine behov, men siden du ikke er en "mester" tviler jeg litt på du har noe mer behov en det Catalyst kan gi deg!) -MortenGj PS: Noen versjoner av Catalyst har gitt veldig varme GPU, ville kanskje følgt litt med i begynelsen om skjermkortet oppfører seg normalt! (Selvom jeg ikke tror dette er noe problem for ditt kort, men det skader ikke å holde øynene åpen!) Etter at jeg installerte driver´ne fra www.ati.com, og restartet pc´n, kommer det opp "ukjent enhet". Når jeg ber den søke etter driveren, finner den ikke den, slik at det står at det ikke er blitt installert..... Hva er problemet? www.omegadrivers.net den fikser problemet ;D Sikker på at du har ati? Lenke til kommentar
Kalle Kanon Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Vet jeg har følgende: *Intel Pentium 4 540 3.2 GHz Boxed Socket LGA775, 1MB cache *MSI 915G NEO2 Platinum Hovedkort S775 I915G,SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR2,PCI-Ex16 *Sapphire Radeon X800XT PE 256MB GDDR3 *Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB KIT 2 x 64Meg x 64, CL4, 533MHz, 240-pin *Maxtor DiamondMax 10 2x 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM *Fortron/Source Strømforsyning ATX-300W OEM 120mm, SATA Special Edition *NEC DVD recorder ND-3500A IDE *Guardian Gaming Case Sølv Intelligent Led *Hansol 19" LCD H960 Silver * Logitech Cordless Desktop LX700 Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Får du opp Catalyst på systray?Finner du kortet noen andre steder? ville også prøvd omegadrivere for å sjekke om det funker.! Håper det ordner seg! Lykke til! -MortenGj Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Etter at jeg installerte driver´ne fra www.ati.com, og restartet pc´n, kommer det opp "ukjent enhet". Når jeg ber den søke etter driveren, finner den ikke den, slik at det står at det ikke er blitt installert..... Hva er problemet? Jeg var faktisk borte i akkurat samme problem med en pc i dag. Som Yonaz sier løste dette seg når jeg la inn omegadriver fra www.omegadrivers.net .. Lenke til kommentar
Kalle Kanon Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Da skal jeg prøve det når jeg kommer hjem fra jobb;) Lenke til kommentar
Kalle Kanon Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Samme problem med den andre drivern fra Omega Endret 21. desember 2004 av Kalle Kanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå