8483838383 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 På en annen side, så er jeg glad for at jeg fikk den behandlingen når jeg begynte med linux, for en linuxbruker må kunne kunsten å lese manualer og bruke google. Nå er jo de fleste manualene skrevet for brukere som kjenner konsollen/skallet godt og er noenlunde sikker på bruk av Linux, ikke for helt nye brukere. Men når man søker på google, finner man masse "stappdetinnmedteskjeguider" som alle som kan lese greier å følge. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Høflighet og gjennomtenkthet møtes med det samme. Nok sagt. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 5. Skriv norsk, engelsk, dansk eller eit anna forståelig språk. (sms-språk/1337/gidikeåskiverikti o.l. hører ikkje i den kategorien) Dansk er ikke særlig forståelig I forhold til sms språk så er dansk lett å lese. Tillogmed svensk *grøsse* er enklare å forstå enn mykje av fjortisspråket her på forumet. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Absolutt enig, jeg kan lese svensk uten å tenke over det, mens enkelte poster her i forumet må jeg finlese for å få med meg hva som egentlig står der. Forresten har de mye bedre datamagasiner i Sverige enn i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå