Gå til innhold

Forsikring av kamera?

Anbefalte innlegg

Som nevnt i tidligere tråd har jeg bestilt meg Canon A40. Etterhvert skal jeg kjøpe tilbehør til dette og det vil da komme opp i en ny verdi av ca 6000-7000 kroner eller mere.

Dette er jo dyrt utstyr, og jeg lurer på å forsikre dette.

Har dere her inne noen erfaringer med diverse forsikringsselskap angående priser og det som er viktigst,Utbetaling ved eventuelle tap,skade?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på forsikring kun rundt kamera og tilhørende utstyr vet jeg ikke, spør muligens en journalist, men du skal vite at vanlig innbo forsikring på hus og møbler dekker mer en vi aner. Tror faktisk innboforsikring dekker tap av stjålet kamera hvis du sitter på en kafé i byn og er uoppmerksom noen øyeblikk. Jeg vet nemlig at hvis man har hund og den finner det for godt å ommøblere litt så dekker forsikring slikt.

Ellers kan det være verdt å merke seg slike ting som at for eksempelt med mobiltelefonforsikringer så er de ofte slik at hvis du mister telefonen selv i bakken, blir ingen ting dekket, men hvis du sier at du ble dultet borti eller noe slikt, så dekker forsikringen det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...