Gå til innhold

Komplett sett fra microplex, er det bra?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ha vankjøling (for første gang) i mitt kommende system :3500+(winchester),OZC pc 3700 1 gig, X850XT/ eller r520 hvis den kommer innen rimelig tid, (er klar over at PCI e ikke er kommet riktig enda til s939, men ser de begynner og komme rundt nyttår)

Jeg skal da ha vannkjøling på CPU og GPU, og lurer på om dette sette et er noe og satse på:

MIST Tsunami vannkjølingssett, Dual rad.

- Socket 754/939/940 På lager 2 395,00

(må da kjøpe en blokk til skjermkortet i tilegg)

Jeg skal også kjøpe et Lian Li "watercooling case" hos microplex.

Er det bedre og sette sammen et sett selv? eller er dette godt nok? Vil ha god ytelse da jeg skal overklokke så mye som mulig, og om det bråker

litt er ikke så farlig....(Jeg vil ha ett sett med god kvaliet/ytelse, så jeg ikke finner ut om et år att jeg trenger et bedre ett..............)

Noen som har erfaring med dette settet? Eller kan sette sammen et bedre et for meg (ikke over 3000kr ink vannblokk til GPU)

Edit: er ikke så farlig om det går litt over 3k

Takker for alle svar ;)

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et alternativ her... (min siste bestilling, du kan droppe grillen til radiator hvis du skulle ha LianLi watercoolingcase, bytte til en CPU kjøler til socket 939, og legge til en kjøler til gpu (fra 300-650kr)) ca. pris etter dette er 2800kr... + frakt

post-224-1103654923_thumb.jpg

Endret av ADT
Lenke til kommentar
har et alternativ her... (min siste bestilling, du kan droppe grillen til radiator hvis du skulle ha LianLi watercoolingcase, bytte til en CPU kjøler til socket 939, og legge til en kjøler til gpu (fra 300-650kr)) ca. pris etter dette er 2800kr... + frakt

Takker for svaret ;) mener du dette som du satt sammen, er bedre en det komplette sette?

Og hvis jeg bestiller det samme som deg kommer jeg til og gå for en mindre vanntank siden den var litt stor til og ha i kabinettet.....(er den ikke?)kommer til og velge en mist i stedet.

Kan det være lurt og også bestille et par 90 graders koblinger?

Er det noen "ytelses forskjell" mellom og spiltte kretsen før vannblokkene vs og koble de i serie?

PS: det ikke så farlig om vannkjølings sette bryter 3000kr

Edit: inlegg nr 200 :D

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...