Legoraider Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei alle sammen ukens tilbud på komplett er super billig ram. ihvert den mailen jeg fikk fra sverige. denne brikken her Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 5ns kan jeg bruke den? Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er da mange ulike PB-modeller - hvilken har du? Uansett skal kriteriene minnet må oppfylle stå oppført i bruksanvisningen. Let, og du skal finne! Har selv en PowerMac G4 - sparte masse på å kjøpe minne fra Komplett. Apples RAM-priser er rett og slett latterlige , stakkars de som ikke vet bedre og kjøper fra Apple Store... Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 jo det er en g4 1.33 12* jeg vet hvilken ram men jeg vet ikke om denne er kompatibel. god jul Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Minnet skal jo helst være PC2700, såvidt jeg forstår. Men om det går an å bruke minne med høyere hastighet, vet jeg ikke. Du får "Google" litt og se om andre har erfaringer med det... God Jul! Lenke til kommentar
Aslevik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det må være ddr so-dim (so-dim er viktig stikkord her) Crucial generelt vil fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå