Myklebust89 Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Tenkte jeg skulle la dere slakte min stakkarslige portefølje. Designet er veldig enkelt, da jeg ikke er noe flink til å kode og sette sammen hjemmesider med CSS. burners portfolio Endret 22. desember 2004 av Burner89 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Litt for turkis for min smak. Prøv litt mildere farger! For store kontraster (lys turkis -> svart) Litt rare margins/paddings Forferdelige farger i menyen. Grå+turkis == ubehagelig fargekombinasjon Noen rare streker nederst, hva er de for noe? Tomt og stusselig Likte ikke blur på overskriften ... Men koden var tilnærmet tipp-topp. Foreslår at du fjerner egenskapene du har satt i body-taggen og putter dem inn i et stilark isteden. Foreslår at du besøker websidene til en del av folka i denne delen av forumet og sanker inspirasjon, mange her er veldig dyktige webdesignere. Og ikke la dette ta motet fra deg - ingen er fødte eksperter i webdesign. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Hva mener du med "litt rare margins/paddings"? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Den var ikke akuratt noen pryd for øyet, beklager, få litt mer farger og en kant på siden, og for guds skyld den ferdig menyen passet ikke inn.. beklager men jeg likte ikke siden noe serlig Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Hva mener du med "litt rare margins/paddings"? Veldig ujevn plassering av elementene, ser litt "kastet-på-plass" ut. Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) - Litt vel turkis. - Ganske kjedelig og flatt design. - Meny: Fargene ikke veldig pene, likte ikke overgangen fra turkis til grå. Endret 20. desember 2004 av Scelus Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Litt kritikk fra meg - header "burners portfolio" var for blurrete / "ute av fokus", pluss at den kunne vært plassert litt mer til høyre og opp. Nå så ble den trøkket ned til venstre og manglet luft under seg. - "aqua" bakgrunnsfargen ble fæl i mine øyne - body tag'en har attributer som ikke behøver å være der fordi du bruker stylesheet (og disabler jeg CSS blir det svart bakgrunn og hvit tekst) - du bruker ikke header tags, jeg ville nok byttet ut <b>tittel</b> med <h2>tittel</h2> og satt noen regler i stylesheetet på hvordan h2'en skal oppføre seg - ville også brukt H1 til header og brukt noen image replacement metode - den telleren som øker hver gang jeg trykker på main ser jeg ikke helt misjonen med - "thumb"-bildene som listes opp i galleriet var visst original bildene "skalert ned". Jeg anbefaller at du lager ekte thumbs av original bildene så jeg slipper å laste alle de store bildene ned her - ellers var det noen feil med valideringen Oppsettet er vel greit, trenger bare noen småjusteringer så er du på god vei Prøv litt på andre farger. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 - grusomme farger. aqua/turkis mot søt-brun = nei, takk - hvorfor hvite linjer nederst? de tok seg neppe pent ut - bruk h2/h3 isteden for fet tekst. enkelt med CSS - lag thumbs av galleribildene! jeg forlot galleri-siden din etter at to av bildene var lasta. da gadd jeg ikke vente lenger - mislykket blur-effekt i header på en stygg font - det meste er litt malplassert Absolutt litt forskjellig å jobbe med, men som Lokaltog sier: ikke la dette ta motet fra deg. Du har helt klart evner innen dette området - dette bildet hadde vært et bra utgangspunkt for en bra nettside. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Rask respons: Fargejustering trengs! en litt roligere stemning kunne gjort susen. Headeren virket litt malplassert. Litt for langt til venstre, juster. Svart tekst, gjør denne litt lysere. Sånn. Du har et greit utgangspunkt . Ikke most motet! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Har kommet opp med et nytt design, og har fikset en del, men langt fra alt... Fikk ikke til det med #h2 helt, men det går seg til... Skal kanskje begynne på et design med litt innhold, men vi får se. Nye designet ligger oppe, slakt det istedenfor... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Det blei jo, hmm, rosa ? Litt overveldene med rosa. Rosa går fint ann å bruke, men det er vanskelig. Var det Arve som hadde en kul rosa side ? Uansett, så var ikke det fint med rosa og det blir litt sånn blendene. Utenom fargen er jo det greit. Er ikke så glad i "overflow:auto" heller, men, men. Kan fint jobbes med, men nå var det ekkelt å se på samtidig som det var kjedelig. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg liker ikke å se på den siden. Får ikke med meg noe. Kanskje feil farge og font på teksten. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg likte i alle fall menyen din godt. Ikke fargene men måten den er laget på synes jeg var stilig Ellers er det andre nevnt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Dette var ikke mye bedre, dessverre .. - dårlig kontrast i tekst mot bakgrunn, - malplasserte elementer - kjedelig og upassende meny - grå font i footer? umulig å lese - hvorfor fast høyde på innholdet? plagsom scroll Jeg foreslår at du satser på total redesign, og ikke bygger videre på den nåværende. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Enda et nytt design oppe.... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 - "What the fuck am I doing?" ødela inntrykket mitt av siden. - Rar fargekombinasjon. - Fortsatt like rotete som forrige versjon. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Hva mener du med rotete? På hvilken måte? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Liker fortsatt ikke "overflow: auto" og jeg ville gjort hoveddelen så bred at den gikk paralellt med headeren. Fonten på headeren var ikke fin og det var ikke fargen på fonten heller. De dottene ser jeg ikke hva er. Det blir liksom så hardt hvis du skjønner. Det blir bare "PANG!" så er siden der. Ingen uttoning til hvitt eller noe som helst. Jeg vet ikke helt, men hadde jeg vert deg hadde jeg redesigna sida med en gang. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg gjør så godt jeg kan, men jeg er ikke helt stø på hvordan jeg skal gjøre det... Har mange planer for designet, men ingen kompetanse til å realisere. Det er det som er saken. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg likte menyen aller best! Den var fin. Men fargen passer kanskje ikke inn med de andre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå