kristofo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vel, topic sier vel det meste. Noen som har hatt det samme, og ev. greid å fikse det? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 bulkete? aksom at knappene ikke er på linje? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) keyboardet er liksom ikke helt flatt. Det buler litt opp litt til venstre for midten, så går det ned mot nivået til resten helt mot venstre igjen. som om man skulle ha lagt noe under det akkurat der. Har nettopp fått den, men aner meg allerede nå at det kanskje kan bli et irritasjonsmoment... Så derfor lurte jeg på om noen andre har opplevd det samme, eller om det kan være en litt unøyaktig produkjon av noe slag. De setter vel sammen pc-en hos netshop savidt jeg har skjønt? der hvor det ikke buler opp virker det dessuten litt løst. Når jeg trykker på tastene, gir det temmelig mye etter... Endret 21. desember 2004 av kristofo Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har en 1557 selv, dog ifra WB, men jeg tror faktisk jeg skjønner hva d mener Er det mest øvert der med disse avspilingstastene for cd-spilleren? Det kan være din buler mer en min men jeg merker ikke til det... eller litt når jeg ser ned på pcen.. men det ses ikke så godt.. eller merkes Andre som vet åssen dette oppstår Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Av det jeg husker å ha lest her på forumet tidligere så var det grunnet det trådløse nettverkskortet som ikke lå helt på plass, du kan alltids fjerne tastaturet og sjekke selv hvis du tør Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Sorry ass Men etter å ha ventet en månede på maskinen... ja betilte fra WB Så skal jeg illafall ikke ødlegge maskinen EDIT: Si ifra om noen får det til... eventuelt legge ut bilder Endret 21. desember 2004 av acon Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg kan åpne den uten å ødlegge for mye, så prøver jeg det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå