Gå til innhold

Hva er best? X800pro eller 6800GT?

audhage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et X800Pro Vivo(overklokket til XT) og jeg er strålendes fornøyd... Kjører maks oppløsning/instillinger på alle spill uten problemer (trengte ikke å overklokke for å nyte maks innstilinger) :) Nå har det jo seff noe å si hva slags andre deler du har å da ;)

Uansett, har hørt at 6800gt er hakket bedre, dvs. ikke vannvittig stor ytesesforskjell, men hvis du heller spiller Half-Life 2/CS:S enn Doom 3 så er X800Pro å anbefale :)

Lenke til kommentar
får over 12500 i 3DMark03 og 6100 i 3DMark05 med mitt pro vivo @ xt pe, mer enn noe jeg har sett fra 6800gt kort

Hadde mer enn det med mitt gamle GT kort ihvertfall :roll: Fikk rett over 6000 i 3DMark05 å rett under 14000 i 3DMark03. Har ikke de nøyaktige summene liggende foran meg, men hvis man ser litt på benchmark's med 6800GT posten her på forumet så finner man det nok.

Lenke til kommentar

Hmm.. Overraskende at GT kortet gjorde det såpass bra mot Pro i HL2.

Denne kommentaren var jo også litt kjip for ATI her:

ATI cards are known to be poor performers on OpenGL-based applications. This is supposedly because of poor driver support. Ever since Doom 3 came out, ATI have been frantically trying to improve on their drivers' OpenGL performance.

Despite this, the results I obtained shows that they have a long way to go. NVIDIA flattened the ATI card especially when AA was enabled. The ATI card suffers a huge performance penalty when the quality settings were turned on.

Men jeg tror nå uansett at du skal være rimelig kresen for å ikke være storfornøyd med hvilket som helst av disse to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...