Gå til innhold

Age of Empire III

Anbefalte innlegg

Innstalere demo'n på win 2000:

1. Put the aoe3trial.exe to c:\

2. Start -> run -> cmd

3. Type: c:\aoe3trial.exe /a

4. Click next, then the installer will ask for a network path, simply type in the path you want to install the game to ( e.g. c:\games\AOE3Trial )

5. Click Install ( it seems se program does nothing, but the installation is in progrss - maybe takes some minutes )

6. And then finish

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. Start -> run -> cmd

4. Click next, then the installer will ask for a network path, simply type in the path you want to install the game to ( e.g. c:\games\AOE3Trial )

5. Click Install ( it seems se program does nothing, but the installation is in progrss - maybe takes some minutes )

6. And then finish

Fikk nå installert det med den oppskriften, skal prøve det nå :D Spent :love:

Hvis dere ikke hører noe fra meg på en stund skjønner dere sikkert at det funket ;):D

Lenke til kommentar

Oii oii oii!

Spillt demon en stund nå, må si jeg er mektig imponert!

Alt var til forventningende, fordi jeg hadde nemelig ikke forventet så vanvittig god grafikk at det gjorde noe. Men vil da virkelig mene at det var veldig bra, særlig når jeg greide å skape ett massivt slag med minst 100 enheter fra hver side!

Da var det bare gøy....!

Da satt jeg å flirte og koste meg veldig, men folka mine ble brutalt slaktet...! =)

Uansett, dette var fenomenalt!

Legger med ett bilde, ble litt dårligere kvailitet i og med at jeg måtte komprimere det slik at det kunne lastes opp.

post-189-1126388286_thumb.jpg

Lenke til kommentar

2. Start -> run -> cmd

6. And then finish

Hvis det ikke fungerer leste jeg at man må installere MSXML4

Vet ikke om det funker, men skal prøve nå ...

Her er linken

http://www.microsoft.com/downloads/details...f2b42&displayla ng=en

Lenke til kommentar

MÅ ha nytt skjermkort og mer ram hvert fall :D

Ligger på rundt 27-30 fps når det skjer lite, og er nedpå 20 når det skjer mye... :S

Ellers kan jeg ikke si det er så anderledes fra de tidligere som nevnt her... Gameplay altså... Litt skuffa over at lumbermill og sånn der er borte... Og så klart savner jeg sverd og pil og bue, for mye krutt her... Selv om kanon effektene var rimelig morsomme da =)

Ikke helt overbevist enda... Kanskje litt for høye forventninger :D

Lenke til kommentar
Ligger på rundt 27-30 fps når det skjer lite, og er nedpå 20 når det skjer mye... :S

Litt OT, men skrudde shadows ned til "low" fra high, og skrudde opp AA fra "none" til high, og jeg har fått over 20 fps økning! :D Skjønner jeg ingenting av =)

Så kom jeg til å tenke på dette, kan kortet mitt være litt bug'y når det kommer til skygger? Eller krever skyggene i AOE mye??

Lenke til kommentar
Hvor høyt instiller folk som har 6800gt dette spillet? Jeg kjørte alt på high, men når jeg spilte den andre banen i campaign så ble det fort til at jeg kjente fpsen sank. Dette skjedde når alle reinforcementsene kom.

Jeg har GF6600 og 512 RAM. Opplevde absolutt ingen problemer med dette, selv om jeg hadde alle innstillingene på high. Men så skal det også nevnes at jeg kjører spillet på en P4..

Lenke til kommentar
Hvor høyt instiller folk som har 6800gt dette spillet? Jeg kjørte alt på high, men når jeg spilte den andre banen i campaign så ble det fort til at jeg kjente fpsen sank. Dette skjedde når alle reinforcementsene kom.

Jeg har GF6600 og 512 RAM. Opplevde absolutt ingen problemer med dette, selv om jeg hadde alle innstillingene på high. Men så skal det også nevnes at jeg kjører spillet på en P4..

1024*768 alt high utenom skygger, AA er også på High, null problemer her... Ligger stabilt på 50 fps, utenom noen få unntak på 30, som også er spillbart i slike spill... Så skulle jo tro at dere ikke har problemer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...