Gå til innhold

Age of Empire III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men siden Gamespy og diverse andre sider har skrevet en del om det,

hvorfor har ikke gamer.no skrevet noe? :hmm:

 

Edit: Og hvorfor oppdaterer ikke Ensemble Studios siden sin med linker til artikler?

Eller lagt ut noe mer filmer/bilder? De sa jo tross alt de hadde ventet med å kunngjøre det fordi det ikke skulle ta så lang tid for fansen,

men da syns jeg de kunne "krydret" denne "korte" ventetiden med en ekslusiv filmsnutt f.eks.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

En av de første spillene jeg var borti var AoE faktisk, og brukte en ganske god tid med serien, spilt det en veldig god stund, og husker jeg digget online spillingen.

 

Så håper AoE 3 ikke skuffer å blir enda bedre enn sine forgjengere, men uansett det jeg har sett så langt ser veldig lovende ut værtfall

:dribble:

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Det blir den sikkert, men siden AoE3 kjører 3D, så blir den vel noe i samme duren som Command & Conquer Generals f.eks. Det vil si tung og slitsom. Men er vi heldige har de et skikkelig brukervennelig grensesnitt på det. Får se!

Må ikke si sånn! Får frysninger :p

De bruker en ny versjon av age of mythology sinn 3d maskin.. For all del ikke sammenlign noe av EA med Ensembles sitt.

Lenke til kommentar
Det blir den sikkert, men siden AoE3 kjører 3D, så blir den vel noe i samme duren som Command & Conquer Generals f.eks. Det vil si tung og slitsom. Men er vi heldige har de et skikkelig brukervennelig grensesnitt på det. Får se!

Må ikke si sånn! Får frysninger :p

De bruker en ny versjon av age of mythology sinn 3d maskin.. For all del ikke sammenlign noe av EA med Ensembles sitt.

Nei jeg skal for ALL DEL ikke assosiere noe som helst med AoE med EA, det har du helt rett i. Men hvis vi skreller bort skjellsordet EA og bare tenker på 3D og hvordan det kompliserer en forholdsvis enkel 2D Map-Editor - så har du poenget mitt.

 

*spytte på EA*

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det blir den sikkert, men siden AoE3 kjører 3D, så blir den vel noe i samme duren som Command & Conquer Generals f.eks. Det vil si tung og slitsom. Men er vi heldige har de et skikkelig brukervennelig grensesnitt på det. Får se!

Er nok redd for at spillet kommer til å kreve en del av nestegeneresjons hardware iom at dette er et nestegenereasjons spill. Kanksje en av grunnene til at Ensemble ikke rusher for mye med å få det ut, fordi få pcr i dag vil kunne spille dette spillet flytende.

Lenke til kommentar
Yessssssss :w00t:  :w00t:  :w00t:  Endelig kan folk gå på murene. Det var noe jeg savnet fra de tidligere AoE spillene. Bare sjekk her: http://www.ageofempires3.com/ScreenshotsMe...f_1600x1200.jpg

Har sett det ja, virkerlig flott. Var liksom det første jeg savna i AoE II, men på den tiden var det vel mer en drøm, men det skjønte jeg ikke da(!).

Men altså det å gå på murene blir jo fett, særlig når du skyter et kanonskudd mot muren der menna står og armer, bein og hoder fyker i alle retninger :cool: .

 

Ser forresten at forsiden dems: http://www.ageofempires3.com/ ikke blir helt lastet,

det blir bare et hvitt felt i midten. (Ps: Man kan imidlertid gå inn på Press eller Register og du har en snarvei til menyen og de andre valgene ;) . Men altså; ingen forside).

 

Og til alle oss AoE III ventere, regner med at vi til høsten skal lage en haug med AoE -tråder og at vi kommer oss inn å spillforumet :grin: , er jo bare en haug med rollespill og skytespill der....

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...