klomp1 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Innstalere demo'n på win 2000: 1. Put the aoe3trial.exe to c:\ 2. Start -> run -> cmd 3. Type: c:\aoe3trial.exe /a 4. Click next, then the installer will ask for a network path, simply type in the path you want to install the game to ( e.g. c:\games\AOE3Trial ) 5. Click Install ( it seems se program does nothing, but the installation is in progrss - maybe takes some minutes ) 6. And then finish Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Innstalere demo'n på win 2000: 1. Put the aoe3trial.exe to c:\ 2. Start -> run -> cmd 3. Type: c:\aoe3trial.exe /a 4. Click next, then the installer will ask for a network path, simply type in the path you want to install the game to ( e.g. c:\games\AOE3Trial ) 5. Click Install ( it seems se program does nothing, but the installation is in progrss - maybe takes some minutes ) 6. And then finish Fikk nå installert det med den oppskriften, skal prøve det nå Spent Hvis dere ikke hører noe fra meg på en stund skjønner dere sikkert at det funket Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Oii oii oii! Spillt demon en stund nå, må si jeg er mektig imponert! Alt var til forventningende, fordi jeg hadde nemelig ikke forventet så vanvittig god grafikk at det gjorde noe. Men vil da virkelig mene at det var veldig bra, særlig når jeg greide å skape ett massivt slag med minst 100 enheter fra hver side! Da var det bare gøy....! Da satt jeg å flirte og koste meg veldig, men folka mine ble brutalt slaktet...! =) Uansett, dette var fenomenalt! Legger med ett bilde, ble litt dårligere kvailitet i og med at jeg måtte komprimere det slik at det kunne lastes opp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 What the! Hvorfor er det det amerikanske flagget ved siden av Fortress Age? Eller har det alltid vært sånn? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Innstalere demo'n på win 2000: 1. Put the aoe3trial.exe to c:\ 2. Start -> run -> cmd 3. Type: c:\aoe3trial.exe /a 4. Click next, then the installer will ask for a network path, simply type in the path you want to install the game to ( e.g. c:\games\AOE3Trial ) 5. Click Install ( it seems se program does nothing, but the installation is in progrss - maybe takes some minutes ) 6. And then finish Hvis det ikke fungerer leste jeg at man må installere MSXML4 Vet ikke om det funker, men skal prøve nå ... Her er linken http://www.microsoft.com/downloads/details...f2b42&displayla ng=en Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Herregud, jeg er blitt avhenging. Har nettopp spilt en 4 timers lang skirmish på hard, ganske utfordrende. Må si at opplegget med home city fungerer veldig bra når du forstår det, var nemlig litt skeptisk til dette da jeg først leste om det. Mvh Stikk =) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skjønner ikke noe jeg Er så annerledes enn II'ern... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 enig.. men jeg kommer sikkert til å like det mer når jeg blir mer vant til det. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skjønner ikke noe jeg Er så annerledes enn II'ern... syns det var ganske likt jeg.. de nye tingene i spillet lærte man seg fort. har du spilt toern mye så burde det ikke vært så vanskelig Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Istedetfor bittesmå whine-innlegg, kunne du heller forklare hva som er så anderledes/galt? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Begynte for 3 og halv time siden med å laste ned demo'n... 3 og en halv igjen! Sitter med ISDN, begge linjene =) Håper det blir verdt det =) Savner ADSL Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 MÅ ha nytt skjermkort og mer ram hvert fall Ligger på rundt 27-30 fps når det skjer lite, og er nedpå 20 når det skjer mye... :S Ellers kan jeg ikke si det er så anderledes fra de tidligere som nevnt her... Gameplay altså... Litt skuffa over at lumbermill og sånn der er borte... Og så klart savner jeg sverd og pil og bue, for mye krutt her... Selv om kanon effektene var rimelig morsomme da =) Ikke helt overbevist enda... Kanskje litt for høye forventninger Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ligger på rundt 27-30 fps når det skjer lite, og er nedpå 20 når det skjer mye... :S Litt OT, men skrudde shadows ned til "low" fra high, og skrudde opp AA fra "none" til high, og jeg har fått over 20 fps økning! Skjønner jeg ingenting av =) Så kom jeg til å tenke på dette, kan kortet mitt være litt bug'y når det kommer til skygger? Eller krever skyggene i AOE mye?? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvor høyt instiller folk som har 6800gt dette spillet? Jeg kjørte alt på high, men når jeg spilte den andre banen i campaign så ble det fort til at jeg kjente fpsen sank. Dette skjedde når alle reinforcementsene kom. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 spiller m alt på high og flyter helt fint hos meg, x800 kort. demoen er grei nok den men mange ting er jo seff ikke med her, så gleder meg til spillet kommer ut Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har 512 MB ram og Ati Radeon Atlantis 9600 256MB, men her hakket det litt når jeg hadde alt på max unntatt skygger som var medium/low Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvor høyt instiller folk som har 6800gt dette spillet? Jeg kjørte alt på high, men når jeg spilte den andre banen i campaign så ble det fort til at jeg kjente fpsen sank. Dette skjedde når alle reinforcementsene kom. Jeg har GF6600 og 512 RAM. Opplevde absolutt ingen problemer med dette, selv om jeg hadde alle innstillingene på high. Men så skal det også nevnes at jeg kjører spillet på en P4.. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvor høyt instiller folk som har 6800gt dette spillet? Jeg kjørte alt på high, men når jeg spilte den andre banen i campaign så ble det fort til at jeg kjente fpsen sank. Dette skjedde når alle reinforcementsene kom. Jeg har GF6600 og 512 RAM. Opplevde absolutt ingen problemer med dette, selv om jeg hadde alle innstillingene på high. Men så skal det også nevnes at jeg kjører spillet på en P4.. 1024*768 alt high utenom skygger, AA er også på High, null problemer her... Ligger stabilt på 50 fps, utenom noen få unntak på 30, som også er spillbart i slike spill... Så skulle jo tro at dere ikke har problemer... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Blir bare blåskjerm etter et par minutter hos meg. Win2k, gafikkinstillingene på minimum, resten på standard. Athlon XP [email protected], Radeon 9600SE, Abit KV7, 512MB TwinMOS PC3200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå