tv-freak Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har et spørsmål angåenetrådløst nettverk. Jeg har et aksesspunkt med brannmur og på en pc har jeg et usb nettverk adapter (trådløst). Etter jeg har vært inne på internett i ca. en time. så kobler den av. Vis jeg hører på musikk fra nettet så henger pcen seg når den kobler av. Har slått av alt av strømsparing (tror jeg) av det jeg kan. Pleas hjelp meg. Fant denne på Itavisen.no Det er vel litt få teksmeldinger som sendes. [ Denne Melding var redigert av: tv-freak på 2002-06-05 14:06 ] Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Sorry moderator jeg så at det var feil sted, kan du si hvordan man flytter den eller bare flytt den. sorry :sad: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Prøv under "Internett og Nettverks" kategorien på forumet så kanskje noen vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Feil kategori, stenges. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg