AndersT2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skal snart ha ny PSU, og er ikke helt sikker på valget, oppsettet som den skal brukes på er som følger ASUS P5AD2-E Socket 775 Intel P4 - 3.4 GHz og høyere senere Corsair DDR2 PC5400 2x512mb Radeon X850XT PE (eller neste utgivelse, toppkortet) WD Raptor 74GB opptil 4 HDD til PCI-E Lydkort (når det kommer) DVD Brenner CD Brenner Div lys og Vifter Div input og output enheter Og etter dette ha litt krefter til overs. Men hva skal jeg velge av PSUer? Mitt første valg falt på CWT 550w siden jeg kjøper kabinettet der. Prisen er grei, men dyrest av disse. Har ikke hørt noe om merket før. Den neste jeg kunne tenkt meg er Aerocool 550 W som er litt billigere, men ser mange ganger bedre ut (skal ha vindu i kabinettet). Dessuten leveres den med alle kabler i strømper og kontakter som er lettere å ta ut. Er i dag mitt førstevalg. Den siste jeg vurderer er BeQuiet 450W som kanskje ser like bra ut, men i følge reklameteksten så er det mye fokusert på stabilitet. Er dette det beste valget, selv om den er 100W mindre enn de 2 andre? Noen tips eller erfaringer. Har en 360W chieftech i dag som jeg ikke har hatt noe problemer med med oppsettet du ser hvis du trykker på navnet mitt. Men denne skal brukes til noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå