Pels Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 heisann, noen ganger bruker svchost.exe i windows 100%. Hva kan dette skyldes? mvh Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hei. du kan jo prøve å skanne maskina di for virus og spyware. har du installert noe særlig med programmer eller vært inn på sånn uff, uff sider i det siste? hvis du har gjort noe av disse programmene så kan dette skyldes at svchost står på 100% uannsett. kjør både ad-aware og spybot på maskina di. og kjør en skan med antivirusprogrammet du har så regner jeg med at det ordner seg. lykke til. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei hei... hadde det samme problemet.... Jeg hadde plutselig en dag fått det, så formaterte jeg og fikk det samme problemet igjen. Plugget ut tp`n og formaterte på ny, alt funket fint helt til jeg plugget inn tp`n og da skjedde det samme. Tilslutt tok jeg ut tp`n og innstalerte windows på ny, la inn sp2 og så plugget inn tp`n og da fikset problemet seg. Du kan jo prøve å legge inn sp2, for å se om det hjelper Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 svchost starter service programmer på PCen så du kan sjekke på services om det er noen du ikke trenger, og sette dem på manual istedet for automatic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå