CodeMaan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kjøpte i dag en slik en -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303042&cks=PRL Etter ca 3 timer satt jeg meg ved den stasjonære, gikk så tilbake til den bærbare etter ti min. Da var den svart. Det går ikke an å slå den på, og når jeg setter i laderen kommer det rare pipelyder fra adapteret. Har og prøvd å ta ut og inn batteriet, uten hell. Hva kan dette være?? Kjipt når den koster 17000. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Prøv å ta ut batteriet og kjør det bare vha strømadapteret. Skjer det ikke noe da trur jeg du skal ta kontakt med de du kjøpte maskinen av for videre support. Mvh Raimo Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 har gjort det, kommer fortsatt pipelyder fra laderen, og ingenting skjer. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 KLAG!! Du har rett til å klage.. send mail.. Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 jobber på komplett. så klaga. var visst hk som hadde gått, får ny i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå