Tandamram Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 9. desember brukte jeg "glemt passord"-funksjonen. I dag, 11 dager senere fikk jeg det. Treig linje, eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmm... ganske mange som bruker home.no sin gratistjeneste, så noe superkupp får man ikke... Men det var ganske seint ja.. Lenke til kommentar
Pp-Vlad^ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hehe Ja, treg er den Prøver å lage hjemmesida mi der, er ikke noe flink til HTML så tenkte det var like greit at jeg prøvde å finne et "look" til hjemmesida først.. prøve meg litt frem forsiktig.. å når jeg skal lagre endringene.. så faller home.no ned.. tragisk.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 home.no har alltid vært treg, derfor jeg foretrekker home.no.net - god speed og 30 MB plass istedet for 20 MB Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis du ser på forsiden på http://home.no/ så ser du jo hvor ofte dette oppdateres... Den julemeldingen som ligger på topp ble lagt ut forrige jul hvis ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 vell... er jo ikke all verden man kan forvente av en gratistjeneste. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 treg a1 (norr tregr, eg 'fast, hard') 1 sen, langsom, som fungerer trått arbeidet går t-t / t- fordøyelse, mage, avføring / være t- i oppfattelsen dum, sentenkt 2 fys.: i forb t- masse masse som ikke endrer sin bevegelse uten påvirkning fra en kraft utenfra . 3 Se www.home.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå