brd Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 unskyld vi har skita namn til -pM- Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ooooo oppdatering! la ned kakeland og starta opp #Toil med noen kamerater... vi er skilla som faen! cpl here we come lissm!! ... nei? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er med i [sG] i Counter-Strike Source. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er med i nyoppstarta Arctic Alliance, eller ArcticA. spiller det som faller naturlig, gjerne source da ikke alle har kjøpt cs... ja vi driver seriøst Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er med i #Geotronix Members: Geo.sNaXxOr Geo.SpaZ Geo.T3ddy T3rrOr Geo.Marx Geo.ChaSeR^ Geo.fuzball Geo.ContraM Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg spiller for SHIELD (Supreme Headquarters In Espionage and Law Divisions). Oldschool-klan.... Ikke at jeg er så oldschool egentlig... #shield.no @ quakenet Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg spiller for meg selv. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 spiller i #amarth amarth|alphez ( flinkest btw ) amarth|moQien ( robotdanser som vant catch 2mbit SDSL pga den enormt kule dansen sin :realmad: ) amarth|glyxor amarth|drauzr og SNART en siste Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 er med i [NIW] Nerds in war "[NIW] enqunix Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Clan [DNS]Er en gjeng med temmelig seriøse spillere i aldern 20+ Spiller for det meste på SuperServer.no Jeg måtte le litt av den der.. Temmelig seriøse og spiller for det meste på en public server. De to orden Seriøst+Public funker ikke i lag. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 spiller nå for en ny oppstartet klan NBK | MithRaNdiR^_^(leder)(meg) NBK | MUDA NBK | iZoReN Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 [-=NtkA=-] SnittLeif der har vi meg Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) [ACC] Anonyme Coca Colikere er vel bare 5 stykker.... det går for det meste i CS:S.... Endret 8. februar 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) jeg spiller med [WBC] men det er bare på LAN osv. Wery Bad Chicken Endret 7. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
DropsKongen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Clan [DNS]Er en gjeng med temmelig seriøse spillere i aldern 20+ Spiller for det meste på SuperServer.no Jeg måtte le litt av den der.. Temmelig seriøse og spiller for det meste på en public server. De to orden Seriøst+Public funker ikke i lag. med tanke på at 99% av de som poster her faktisk ikke vet ett kvekk om cs, så er det igrunn unødvendig å poste tilbake hva man synes er dumt og ikke :< Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Clan [DNS]Er en gjeng med temmelig seriøse spillere i aldern 20+ Spiller for det meste på SuperServer.no Jeg måtte le litt av den der.. Temmelig seriøse og spiller for det meste på en public server. De to orden Seriøst+Public funker ikke i lag. med tanke på at 99% av de som poster her faktisk ikke vet ett kvekk om cs, så er det igrunn unødvendig å poste tilbake hva man synes er dumt og ikke :< Inkludert deg. Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 er med i [NIW] Nerds in war "[NIW] enqunix Dere spiller CS: S, ikke sant? Mener vi spillte mot dere for ikke så lenge siden. Knuste dere Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Spiller i DeVine sammens med nIkkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Spiller i DeVine sammens med nIkkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg