theDurkan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Clan Atic her. Alle har nick som slutter på atic Lunatic, Exatic, Ragnatic, og Master Tactic Hadde noen fler, og det har vært utskiftning av crew. Aldri vært med i noen cup, bare spilt pcw og hatt det gøy. En venneclan. Devn: I klanen våre vil ingen være leder, og hele tiden skylder på hverandre for å være inkompetent leder XD Endret 20. desember 2004 av Mixel Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 spiller i en klan som heter [3Xtac3] Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Spiller for team careface >_< Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=346414 her er min clan sin film www.clanmin.tk er vår hjemmeside Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Spiller sammen med resten av de Uberkjekke guttene i klan SpandeXBoyZ AKA -[sXb]- Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 er cl i en skilla clan kalt #Kakeland Lineup er ZiroN.cl kalken.m LexuZ.m DirTy.m... Kicka ComsyS i dag pga av vi fant ut at drittsekken cheata! Trenger sårt et nytt skilla member til vår 5manns lineup, clanen pauser forresten frem til 2-3 januar `05 da flere skal på ferie osv... etter det starter vi igjen som fullt, så dere er ikke trygge i NOEN cuper Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kakeland? Skilla? Haha, nå har jeg hørt det meste. Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Kakeland? Skilla? Haha, nå har jeg hørt det meste. Enig plomma2 Lenke til kommentar
syff Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 er cl i en skilla clan kalt #Kakeland Lineup er ZiroN.cl kalken.m LexuZ.m DirTy.m... Kicka ComsyS i dag pga av vi fant ut at drittsekken cheata! Trenger sårt et nytt skilla member til vår 5manns lineup, clanen pauser forresten frem til 2-3 januar `05 da flere skal på ferie osv... etter det starter vi igjen som fullt, så dere er ikke trygge i NOEN cuper dere er garantert den dårligste cs clanen i Norge, hvis jeg kan kalle dere en clan, that is. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Spiller for Elements! Vi er 6 stykker i clanen, websie og film v2 er underkonstruksjon:P :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kakeland? Skilla? Haha, nå har jeg hørt det meste. Var det den klanen XiTe var med i ? Den suger jo hytte penis Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Var det den klanen XiTe var med i ? Den suger jo hytte penis Mener du hyttepenis? Hva er det forresten? Kjønnsorganet til en mannlig hytte, elns? Bygger man virkelig sånt på en hytte? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Spiller i Warlord, multi-klan www.wlclan.net #wlclan.net @ Qnet Yes, "super" skilled klan som har en veldig flink awp-hore (!-Me-!) 5. mann quitta for 2 dager siden så mangler en spiller, nå skal det sant sies at vi har 2 cs teams, et wc3 team (pr0 ), et q3 team og et UT2k4 team (1 manns ) Spiller i det ene cs-teamet med Locals fra Froland Endret 21. desember 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Mener du hyttepenis? Det heter "hytte penis", en kompis av meg har copyright på det ordet. Right back at ya! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Spiller for [cf] (utales seeeef). Det er mest for gøy med venner. Vi suger hardt og har null teamwork, men har alikevell vunnet noen kamper... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Spiller for DeaD >> Hette Opix før, lurer egentlig på om det navnet var bedre... Men Opix ble et skjellsord etterhvert Vi er noen folk som spillre noen cups nå og da som vi ryker ut av i første runde (tenk, en gang vant vi førsterunden!) og en haug med pcw'r. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har ikke no klan akkurat nå, så det nærmeste jeg kommer er vel den evigvarende hw.mix-"klanen". Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er CL i WarLord. SPiller på CS teamet, Locals. .. og vi holder på med fragmovie(er) www.wlclan.net ¤kakeland suger ikke da, de erke skilled, men de s u g e r ikke Har deltatt i deres cupper noen ganger tror jeg <3 Lenke til kommentar
Haajen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Spiller for L@st $ource, en (suprise) cs: sourceklan. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er CL i WarLord.SPiller på CS teamet, Locals. .. og vi holder på med fragmovie(er) www.wlclan.net ¤kakeland suger ikke da, de erke skilled, men de s u g e r ikke Har deltatt i deres cupper noen ganger tror jeg <3 Synd det, var før deg Btw. er TL i Warlord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg