absrambo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Eg spiller for en clan på cs:cz som heter austinbotsserver [ABS] Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Spilte i Prenaxter-Gaming helt til for to dager siden, da jeg bestemte meg for og legge opp hele cs karrieren min og vi bare la ned clanen. Vi spilte 1.6 og var med i en del turneringer. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg og en kompis bare laga oss en clan på 2 for morro skyld Er egentlig ikke en ordentlig clan, men vi har det artig [Alon3] noXelon q-_-p [Alon3] etniX Noen som har spilt med oss eller hørt om oss? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg og en kamerat boikotter cs source litt og spiller cs 1.6 selv om alle spiller source Vi har laget en clan som het conrugrence, men fant ut at noen nabbs hadde tatt det allerede. Så jeg fant på "Team pusekatt". Bra nick eller dårlig? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg og en kamerat boikotter cs source litt og spiller cs 1.6 selv om alle spiller source Alle spiller nok ikke Source nei. 1.6 er mer spilt enn Source. Så jeg fant på "Team pusekatt". Bra nick eller dårlig? Dårlig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da jeg sa at alle spiller cs source mener jeg venner fra skolen ikke hele verden Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 www.b-fox.com Black Fox! Counter Strike: Source Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg spiller source, og spiller for klanen [ObtS] (Owned by the superior) Svensk klan,og alder er vel 18-26 år har spilt for Mistic før, (de er vistnok kjente i sverige i følge folk ) ellers spiller jeg bare på gøy, mest på svenske servere siden de holder et høyere nivå føler jeg, public, da jeg liker å ha mye å konsentrere meg om, 10vs10 . liker ikke å spille på Catch-gamer eller Batlefield da det er så sykt mange sytere som klager med en gang de dør, og "hax" " OMG" hele tiden. er synd, er jo gode servere Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 liker ikke å spille på Catch-gamer eller Batlefield da det er så sykt mange sytere som klager med en gang de dør, og "hax" " OMG" hele tiden. er synd, er jo gode servere Prøv "hud_saytext 0", du. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Spiller for en clan som heter 6teNce ^^, Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er med i {BaD}. Riktig nok ikke spillt ennå, men er medlem Endret 24. oktober 2006 av Are.......... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg spiller for 6teNce! Fin clan som spiller MYE pcw.. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg spiller i <puRe>^^ Helt greie folk, noen noobs... lol, noen randoms i klassen som bønnfalt meg... Men de begynner og bli gode.. Lenke til kommentar
hockeya Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Spiller for en clan som heter E.x.C.s Ble medlem for 5 dager siden :!: Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ble medlem i LifeTakers.no idag jeg ^^ Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg sverger til (Campers) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har ikke en clan, men vi er en gjeng som spiller masse mixer #Streetdreams @ quaknet Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spiller i klanen "Bananas from outer space", vi er low-highskilled og har eget rom på en vt. Vi kan sette opp server selv, han ene har 1,5 megabitt linje så da funker det bra. Vi slo i går elemeNt, eller ikke klanen til elemeNt, men han spilte for noen som kalte seg "pYroxEr.cs", resten hadde jeg ikke hørt om Har ikke MIRC, men dere kan legge til vegard32 på skype om dere vil spille pcw eller clanmatch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg