Gå til innhold

Hva slags CS klan spiller du for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Clan [DNS]

Er en gjeng med temmelig seriøse spillere i aldern 20+

Spiller for det meste på SuperServer.no

Jeg måtte le litt av den der..

Temmelig seriøse og spiller for det meste på en public server.

De to orden Seriøst+Public funker ikke i lag.

Vel, vi var helt nystartet og klanen ble dannet på superserver.no

Nå har vi begynt å komme i gang med klanmatcher og begynner å få litt struktur. I seriøs mente jeg ikke seriøs som i "vi har planer om å vinne CPL til neste år", men mer i retning at vi er mer enn en gjeng med spillere med samme initialene foran nickene våre og har lyst til å få i gang en skikkelig fungerende klan. Det er mer enn mange nystartede klaner kan si.

 

Ja, og alle vet at om man er 1337, så spiller man aldri på public, fordi det er for n00bs og hvis man er en ekte cyberatlet, så har man så mange treningsmatcher ol med klanen at man uansett ikke får tid til å spille ellers...

Dessuten er jo ikke folk som spiller på public noen utfordring for en überskilled cs spiller noen utfordring, for de er jo som sagt utelukkende n00bs.

 

Har jeg forstått deg riktig?

Lenke til kommentar
spilte for S.E.AL. en stund i CZ!

Men så slutta jeg pga STEAM fucka seg opp!

Å spille PCW/CW er gørr så jeg holder meg til Pub!

Å spille pcw/cw er gørr?! Det er mye kjekkere å spille pcw enn å sitte på en public server å høre på alle "pro gamerene" som whiner. Men alle er forskjellige :!:

Lenke til kommentar
spilte for S.E.AL. en stund i CZ!

Men så slutta jeg pga STEAM fucka seg opp!

Å spille PCW/CW er gørr så jeg holder meg til Pub!

Å spille pcw/cw er gørr?! Det er mye kjekkere å spille pcw enn å sitte på en public server å høre på alle "pro gamerene" som whiner. Men alle er forskjellige :!:

Folk skulle ha blitt bannet for å whine! Synes public er morsomst jeg, siden jeg ikke har fått spilt nå pcw ennå! Blir gøy å prøve! "Clan ledern" har nettopp fått PCen fra reperasjon nå, så da kan det vel hende det blir en pcw eller to! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kan ikke denne tråden vennligst dø snart? Ikke noe fornuftig som diskuteres her uansett, bare plagsom på mine innlegg. :hrm:

 

Nesten like dum tråd som "Hvor stor er steammappa di?" tråden min, bare at den stengte jeg selv. Denne tråden kan jo fortsette i det uendelige, om ikke en snill moderator kommer og stopper "moroa". :):whistle:

 

Det er nå min mening, mulig noen drar veldig nytte av denne tråden men kan ikke akkurat se for meg noen. :p

Lenke til kommentar
Kan ikke denne tråden vennligst dø snart? Ikke noe fornuftig som diskuteres her uansett, bare plagsom på mine innlegg. :hrm:

 

Nesten like dum tråd som "Hvor stor er steammappa di?" tråden min, bare at den stengte jeg selv. Denne tråden kan jo fortsette i det uendelige, om ikke en snill moderator kommer og stopper "moroa". :):whistle:

 

Det er nå min mening, mulig noen drar veldig nytte av denne tråden men kan ikke akkurat se for meg noen. :p

Argumentet var at du ikke likte dette innlegget i mine innlegg mappa.

:!:

 

Det er mange innlegg i mine innlegg jeg heller ikke liker ;)

 

Denne tråden ble skapt for å få vite om hva slags klan folk er i enkelt forklart.

Det er bare sånn som jeg ser det , en sosial tråd der folk legger ut innlegg om

hva slags klan de spiller for. Man for jo litt mer viten om hva slags klan folk tilhører.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...