omegaV8 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har tenkt å kjøpe nytt kort. men jeg har en ny ATA 133 HD som jeg vil bruke. Kan jeg bruke diskkontroller 2 som master til HD'en eller må jeg ha ny HD med S-ATA http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301906&view=detailed Diskkontroller Serial ATA ( Serial ATA-150 ) eller kan jeg bruke Diskkontroller (2.) IDE ( ATA-133 ) som master. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan fint bruke P-ATA-disken din som master/OS-disk. Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan fint bruke P-ATA-disken din som master/OS-disk. gjelder det alle hovedkort Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan fint bruke IDE disken som OS/hoved disk! Dette er ikke noe problem uansett hvordan du konfigurer hardiskene dine, S-ATA som OS(system) IDE som lagring, IDE som OS og S-ATA som lagring. Det jeg mener er at alt kan brukes om hverandre slik som du vil, må bare huske på Primary og Sec. S-ATA, og master og slave prinsippet på IDE. -MortenGj Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan fint bruke P-ATA-disken din som master/OS-disk. gjelder det alle hovedkort Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå