Gå til innhold

Jeg innrømmer det; jeg har partert nissen!

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Topic:  Jeg har funnet skjegget til JULENISSEN!!!

Nå kan Putti Plutti Pott slappe at denne jula, skjegget er funnet...

Hint...sjekk høyttalerne

http://home.no/quintilian/stereo.jpg

Hrmf....

Kom over en post på hifisentralen der en bruker indirekte anklaget meg for å ha partert nissen og puttet ham i høytalerne mine.. Hrmf.. Vel... Da er det offentlig... Jeg kan ikke annet enn å innrømme mine synder...

Men... Det er faktisk rimelig sterke indikasjoner på at nissen er temmelig hobbypedofil... Hallo! Hvorfor tror dere han vil ha alle barna på fanget til alle tider???????"

:nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hrmf.. Vel... Da er det offentlig... Jeg kan ikke annet enn å innrømme mine synder...

Men... Det er faktisk rimelig sterke indikasjoner på at nissen er temmelig hobbypedofil... Hallo! Hvorfor tror dere han vil ha alle barna på fanget til alle tider???????"

:nei:

Hvis nissen er pedofil så er du tilgitt...

Lenke til kommentar

Seriøst: Hadde det kommet en pedofil nisse og ville ha sønnen min på fanget så er sannsynlighete der for at han hadde blitt slått ganske kraftig ned og kanskje tilogmed stappa inn i en høyttaler. Har opplevet at sønnen min har blitt utsatt for seksuelt misbruk og mener at alle pedofile fortjener å dø. (kanskje ikke dø da, men skamjuling skulle de fått. Og en hjemme-kastrering)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...