Mala Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HVA!? har de det ikke på lager?? Hvor står det?? Der det står varenummer etc nedover,nederst står det-->Lager: 29.12.2004 Beklager å måtte skuffe deg Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hmm... skal du gå for det fordi eller?? DEet var synd... Endret 21. desember 2004 av 260202 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hmm... skal du gå for det fordi eller?? btw. spiller du cs? er så sjukt i tvil,og godtfolk som følger med på denne tråden; eg er opptatt av å kjøpe noe som duger,fordi ett tastatur er noe som skal vare lenge!!Og da bør det vere godt! Finner ikkje det tastaturet noen narde plasser heller!! dammit dette tok lenge tiden eg trudde azz EDIT igjen!!: Ja eg spiller css Endret 20. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hva tror dere om dette? http://www.logitech.com/index.cfm?countryi...crid=1&detail=2 Endret 21. desember 2004 av 260202 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kom plutselig over dette her! Ser genialt ut, men er det noen som vet om det går ann å skaffe det for andre enn russere? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hehe, nice try men tror ikke dette vil komme til Norge i nærmeste fremtid... Hva tror dere om linken over?? Off-Topic Ka e msn-en din Mala?? Kanskje vi kan spille ilag?? Grett hvis du kunne svare fort...skal tidlig opp i morgen Snakkes i morgen folkens.. Må sove Endret 21. desember 2004 av 260202 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hehe, nice try men tror ikke dette vil komme til Norge i nærmeste fremtid... Hva tror dere om linken over?? Off-Topic Ka e msn-en din Mala?? Kanskje vi kan spille ilag?? LInken over peker ikkje til det tastaturet som E.T linket til,eller så er eg skikkelig vekke i huet etter alt dette maset og er veeeldigg trøtt :!: msn--> [email protected] EDIT : Eg er heilt vekke @ the moment.... EDIT RETURNS: Nei men for svarte pederskjei!! Alt av joker tastatur er jo utsolgt!!!!!!!!!!!!!!! Eg syns Det Keytronic tast. ser litt nissete ut? men er det altså bra til gaming? knapene lette og behagelige?? dette her tar knekken på meg azz Endret 21. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
koks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Slenger meg på den som anbefalte Keytronic tastataur! Nydelige greier. Selv har jeg et Logitech Internet Navigator (ikke det som E.T. anbefalte, men det med rund volumknapp øverst). Det duger igrunn det også, men ville heller hatt et Keytronic-tastatur til gaming. Til allround er det greit å ha masse volumknapper, mediaplayer-knapper og hurtigtaster til alt man kan tenke seg. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Keytronic er absolutt å foretrekke, IMO. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hva med et av Mist tastaturene på: www.microplex.no Eller dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302907&cks=PRL Kan spesielt anbefale Microsoft tastaturet, det er solid, har mange hurtigtater som faktisk er kjekke. Det er f.eks 5 hurtigtaster som man kan forbinde med hvilken som helst .exe fil, noe som viste seg å vere nyttig. Det er også lydløst, og behagelig å trykke på, som vennen min da: "som å trykke i en smørputt ) Endret 21. desember 2004 av PC Gamer Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Nå er jeg veldig forvirret?! kan noen komme med en konklusjon om hvilket type tastatur som er best?? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det kommer vel an på øyet som ser... Var mange gode alternativer i denne tråden. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå er jeg veldig forvirret?! kan noen komme med en konklusjon om hvilket type tastatur som er best?? Det beste er alt annet en UltraX og DiNovo. UltraX har en tendens til å gå i stykker relativt fort, og begge har en veldig lav profil, samt veldig lave taster som gjør at fingrene kan skli av. De fleste andre tastaturer fra Logitech og Microsoft fungerer kjempebra til spilling. Selv bytter jeg nå fra Logitech Deluxe Internet et eller annet, som jeg har vært ganske fornøyd med, til Microsoft OD Elite. Grunnnen er design og ergonomi. Lenke til kommentar
applet Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bruker selv ultraX tastaturet til gaming og er selv _veldig_ fornøyd. Ser bra ut, gode taster og lav profil. Og det beste av alt, omtrent ingen ekstra funksjonstaster som kommer i veien. Excelsior, i mine øyne.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bruker selv ultraX tastaturet til gaming og er selv _veldig_ fornøyd. Ser bra ut, gode taster og lav profil. Og det beste av alt, omtrent ingen ekstra funksjonstaster som kommer i veien. Excelsior, i mine øyne.. Hvor lenge har du hatt det? Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg ville gått for microsoft sitt tastatur, vet om to tilfeller bare her rundt som har klart å ødelagt UltraX keyboardene. Microsoft har også klart å gjøre tastaturet forhåndsvis lite, hvis man ser det etter hvor mange hurtigtaster det har, og dermed egnet for LAN. Hånden ligger perfekt, fordi den har noe som UltraX ikke har, en stor og god håndleddstøtte. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Eg tok beslutningen og betsilte megv ett Keytronic som var anbefalt tidlgere Det er over... Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror ikke du vil angre, vurdere et keytronic selv, skal vere en herlig kvalitet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 DEt jeg liker best er Logitech dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301616&cks=PRL det er konge kvalitet og veldi billi Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva tror dere om dette? http://www.logitech.com/index.cfm?countryi...crid=1&detail=2 Har det tastaturet der, er det beste jeg har hatt hittil. Veldig behagelig å skrive/spille på, minuset må ver f-lock tasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå