chrisege Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei, Som topic sier, lurer jeg på følgende: Har en PDF fil, er det mulig å få denne over til DOC fil.? Håper none kan hjelpe meg. På forhånd takk for hjelpen. Med vennlig hilsen ChrisEge Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Om man har Adobe Acrobat (IKKE "Reader") så kan man lage og modifisere PDF-filer etter eget ønske. Det finnes også noen shareware/freeware-programmer som lar deg konvertere, men resultatet blir kanskje ikke helt 100%. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Om man har Adobe Acrobat (IKKE "Reader") så kan man lage og modifisere PDF-filer etter eget ønske. Det finnes også noen shareware/freeware-programmer som lar deg konvertere, men resultatet blir kanskje ikke helt 100%. Linker Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Som sagt, disse shareware\freeware programmene gir deg ikke noe særlig godt resultat, så det beste blir vel å kjøpe Adobe Acrobat, som jeg tror koster flesk og svor. Orker ikke finne lenker til noen programmer akkurat nå, er litt sliten Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Se om du finner noe her XenZor Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hm.. i open office kan du i allefall konvertere andre veien, men tviler på at det får fra PDF til DOC, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 hm.. i open office kan du i allefall konvertere andre veien, men tviler på at det får fra PDF til DOC, men du kan jo prøve. Har prøvd, virker ikke. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 du kan jo høyre klikke på bildene og kopiere de over i word og etterpå kopiere teksten... funker ikke det? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 du kan jo høyre klikke på bildene og kopiere de over i word og etterpå kopiere teksten... funker ikke det? Nei, får bare alle mulig rare tegn....!!!!! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noe av poenget med PDF er å hindre kopiering. Det er mulig å kryptere dokumentet så man kan sikre opphavsrett og slikt. Finner du filen på internett kan du bruke Google til å lage en HTML-fil. Så redigerer du den filen i Word. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Poenget er at jeg har en fil i PDF som jeg selv har laget i Word og "overført" til PDF med et eller annet Freeware. Så har jeg med et uhell slettet DOC.fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå