Haddock Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er Asus sitt Gf 6800GT 128mb kort (link) verdt de ekstra 3-400kr ekstra i forhold til Club3d sitt 6800nu kort (link)? Er det mange som har lykktes i å åpne de siste pixelpipesene og v-shadersene? Andre forskjeller på kortene som gjør det ene bedre enn det andre? Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hadde vært greit med noen få tips... Noen må da vite noe Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 I disse tilfellene vil det (som du sikkert vet) være en ørliten forskjell i klokkehastighet i tillegg til 4 ekstra pipelines som fører til endel høyere ytelse. Klarer du altså å åpne de siste pipelines på 6800NU kortet og overklokke det med 25Mhz på core (elns) vil du i praksis sitte med samme ytelse. Vær likevel klar over at du langt i fra er garantert en vellykket åpning av pipelines. Alt i alt er det vel så enkelt at om det er verd de ekstra pengene er avhengig av hvor heldig du er med NU kortet (vellykket mod eller ikke) og hvor mye du trenger de ekstra 300 kr til andre ting Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg har moddet mitt Club3D 6800 NU til 16x1,6vp,så i mitt tilfelle er ikke Asus kortet verdt de ekstra kronene. I tillegg er jeg veldig fornøyd med støynivået på Club3D kortet.Trenger ikke noe NV5 Silencer på det....slipper derfor å miste garantien ved å bytte kjøler. Endret 21. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Takk for hjelpen! Men må jeg kjøpe et program for og åpne de siste pipesene på nu kortet eller følger det med? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Takk for hjelpen! Men må jeg kjøpe et program for og åpne de siste pipesene på nu kortet eller følger det med? Nei du trenger ikke kjøpe noe program.Sjekk denne guiden. Endret 22. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå