OdinTheGod Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noe av det jeg har. Software: Win XP Prof. Norsk Siste skjermkortdrivere. (wxp-w2k-catalyst-8-082-041130a-019577c) BF 1942 fult oppgradert, DC finale helt oppgradert. Hardware: ATI RADEON X800 PRO AMD Athlon 64 processor 3000+ 1 gb ram Skjerm. LG Flatron L1915S Jeg har akkurat installert XP på nytt. Så jeg har en ren instalasjon av alt. Jeg har bare BF 1942 + modden Desert Combat som spill på maskina. Når jeg starter opp BF 1942 kan jeg spille ett eller to omganger før jeg enten faller ut til windows eller at jeg for beskjeden på skjermen "Signal out of range" og skjermen slår seg av. DC får jeg ikke spilt i det hele.. Da blir skjermen helt svart.. Mens keg kan høre musikken til spillet i bakgrunnen. Ikke før jeg trykker "alt+tab" får jeg skjermbildet tilbake og kan avslutte spillet via task manageren. Jeg har prøvd flere oppløsninger. Kan det være skjermdrivere? Eller? Hvor finner jeg eldre skjermdrivere da? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Når du har installert XP på nytt så må du ofte installere spel og programmer på nytt for at dei skal virke. Så prøv og installer både BF 1942 og DC på nytt. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Prøv et program som kan låse refresh hz på et antall du vet skjermen takler Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 BF og DC er helt ferske på maskinen. Problemet jeg dar var grunnen til reinstalasjon av OS. Da slettet jeg og reinstallertet spillet. Hva for program kan jeg velge til slikt? Noen tips? ;-) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 rart. med den pc'en burde du klart begge de å mer til uten noen problemer etter reinstalasjon av os. det skal da ikke være noe problem det.. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hmm.. Skjermen er det ikke.. Byttet nå til men 19" SAMTRON 95P plus CRT skjerm. Samme problem der. Vell.. Her blir jeg bare kastet ut i windows.. Skjermen blir ikke svart.. Menneh... HMMMM (Bæredennedikjellerenigjen ;-)) Endret 20. desember 2004 av OdinTheGod Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 prøv andre drivere www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 håper du har en god PSU på det systemet ditt..?...skru av fast write i bios.. husket og disable antivirus når du la inn driverne....? og har du sjekket tempraturene dine samt spenninger på PSU...(finner du i bios).. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Signal out of range, betyr jo at spillet starter opp i for høy Hz eller oppløsning. Så det er mulig at spillet har krøllet seg til og starte opp med for høy hz eller oppløsning. Prøv og reinnstaler spillet på nytt, det kan løse problemet... Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 PSU? Og jeg har reinstallert spillet flere ganger. Jeg slo av antivirus når jeg installerte driverene ja :-) Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 PSU? Og jeg har reinstallert spillet flere ganger. Jeg slo av antivirus når jeg installerte driverene ja :-) strømforsyning=PSU (power supply unit) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Som Kevlar og TDk sier høres det ut som dette er relatert til oppløsning eller frekvens. Du kan låse frekvensen i Catalyst Control Center. Du kan jo se om det funker. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Nå har jeg prøvd Omega drivere samt sjekket PSU verdiene. De er normale. Jeg har og skrudd av fast write i bios uten at det hjalp noe.. Får prøve Catalyst Control Center nå da.. Merkelig dette da?? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=347829 Flere med samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå