chaos_elf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg har nettopp byttet vifta på mitt atlantis 9800pro 128mb til denne men da jeg skulle prøve det fikk jeg ikke noe skjermbilde men så tok jeg det ut av maskinen og løsnet på vifta og puttet det inn igjen....da funka det....hva er det som har skjedd vil jeg ha dette problemet hele tiden nå eller? noen som har erfaring med dette og kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kanskje du ikke har festet den ordentlig? Sikker på at den har kontakt med gpu? Brukt kjølepasta? Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 har brukt den beste pastaen som er og er litt usikker på om jeg festet det godt nok... jeg trur jeg festet det for godt siden jeg måtte løsne på skruene for å få det til å gå Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 hva er galt...noe jeg kan rette på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 du skal bare skru til slik at den ikke løsner. du må passe på at du ikke knuser vpu/gpu'en. fest vifta på nytt men ikke bruk makt når du fester. sjekk om vifta går rundt. hvis ikke, så veit ikke jeg. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 vifta går rundt og nå har jeg festet vifta slik at den sitter fast men ikke for fast...får håpe det fungerer nå fremover. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ok, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå