Øystein.F. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Endeleg får du sjansen til å vere ein kalkulerande slemming i Bond-universet. Det kunne ha blitt så bra. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Campari Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe.. dette spillet ser tragisk ut og har vel blitt slakta overalt. Håper virkelig ikke dette spillet kommer inn på noensom helst top 10 salgsliste noensinne. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg tenkte meg fra dag 1 at dette kom til å bli et mislykka spill... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 har spillt spillet litt, og det har ikke noe av kulheten som goldeneye på n64 hadde, og som vanlig er kontrolene helt forjævlige på consol. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Wow, dette ble slakt. Ikke det at jeg ventet noe annet... Dessverre en tittel som prøvde å surfe på navnet for å sikre seg litt PR og ikke på kvalitet. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tragiske greier... Enda verre er det at en norsk fyr står høyt på listen av ansvarlige... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 EA. Need i say more? Forvent ikke NOE av dette møkkaselskapet av en spillutvikler, greit de er heldige til tider, men når EA produserer spill har de som oftest kun en ting i bakhodet; penger. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men de har fortsatt en del bra spill. Du kan ikke si at alle EA spill er dårlige. Jeg spiller Battle for Middle Earth for tida og synes det er et kjempespill, selv om du sikkert har en annen mening fordi det er EA? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men de har fortsatt en del bra spill.Du kan ikke si at alle EA spill er dårlige. Jeg spiller Battle for Middle Earth for tida og synes det er et kjempespill, selv om du sikkert har en annen mening fordi det er EA? Absolutt ikke! BOFM er et knall spill, har det selv. Det samme gjelder Battlefield og NFSU, som jeg digger. MEN, jeg synes fortsatt at de fleste spillene EA spytter ut selger pga at de er basert på kjente filmer, eller spill som allerede er populære. Se på Battlefield serien, ikke at spillene der er dårlige, men man ser jo at de prøver å melke det til siste dråpe... Battlefield 1942, road to Rome, Secret weapons of WW2, BFV, og nå - Battlefield 2, blir litt for mye? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Golden Eye på N64 er fortsatt kongen av Bond spill uansett platform Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Synd, Golden Eye N64 er jo blandt kremen av spill som er laget. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Synd, Golden Eye N64 er jo blandt kremen av spill som er laget. Og MP delen Har gidd meg noen av de mest fantastiske opplevelsene innen spill ever Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Absolutt ikke! BOFM er et knall spill, har det selv. Det samme gjelder Battlefield og NFSU, som jeg digger. MEN, jeg synes fortsatt at de fleste spillene EA spytter ut selger pga at de er basert på kjente filmer, eller spill som allerede er populære. Se på Battlefield serien, ikke at spillene der er dårlige, men man ser jo at de prøver å melke det til siste dråpe... Battlefield 1942, road to Rome, Secret weapons of WW2, BFV, og nå - Battlefield 2, blir litt for mye? Jeg er glad for at EA viderefører Battlefield-konseptet med battlefield 2. BF2 er et spill som vil bringe spillet til nye høyder (mer enn 100 spillere online) Mener du at det er dumt at de lager battlefield 2? Skjerp deg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) EA. Need i say more? Forvent ikke NOE av dette møkkaselskapet av en spillutvikler, greit de er heldige til tider, men når EA produserer spill har de som oftest kun en ting i bakhodet; penger. Må bare kommentere det her: Det samme gjelder A L L E andre utgivere. Forskjellen er bare at visse andre utgivere har bedre utviklere under seg - og spillene blir deretter bedre. Hvis du tror Vivendi, Sony, Microsoft, Nintendo eller what have you, er mindre pengegriske - da må du våkne opp, lukte på kaffen, bade i den og synge "What is Love" med Haddaway mens du klør deg i ræva og spiser saltkringler. For det er IKKE fordi EA er pengegriske at de lager dårlige spill, det er fordi utviklerne suger. Endret 26. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Absolutt ikke! BOFM er et knall spill, har det selv. Det samme gjelder Battlefield og NFSU, som jeg digger. MEN, jeg synes fortsatt at de fleste spillene EA spytter ut selger pga at de er basert på kjente filmer, eller spill som allerede er populære. Se på Battlefield serien, ikke at spillene der er dårlige, men man ser jo at de prøver å melke det til siste dråpe... Battlefield 1942, road to Rome, Secret weapons of WW2, BFV, og nå - Battlefield 2, blir litt for mye? Jeg er glad for at EA viderefører Battlefield-konseptet med battlefield 2. BF2 er et spill som vil bringe spillet til nye høyder (mer enn 100 spillere online) Mener du at det er dumt at de lager battlefield 2? Skjerp deg Skjerp meg? Mener akkurat det jeg skriver, kanke forlange noe annet. Og at BF2 vil bringe BF serien til nye høyder tror jeg ikke, men vi får se. Jeg har ikke spilt det heller.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Absolutt ikke! BOFM er et knall spill, har det selv. Det samme gjelder Battlefield og NFSU, som jeg digger. MEN, jeg synes fortsatt at de fleste spillene EA spytter ut selger pga at de er basert på kjente filmer, eller spill som allerede er populære. Se på Battlefield serien, ikke at spillene der er dårlige, men man ser jo at de prøver å melke det til siste dråpe... Battlefield 1942, road to Rome, Secret weapons of WW2, BFV, og nå - Battlefield 2, blir litt for mye? Jeg er glad for at EA viderefører Battlefield-konseptet med battlefield 2. BF2 er et spill som vil bringe spillet til nye høyder (mer enn 100 spillere online) Mener du at det er dumt at de lager battlefield 2? Skjerp deg Skjerp meg? Mener akkurat det jeg skriver, kanke forlange noe annet. Og at BF2 vil bringe BF serien til nye høyder tror jeg ikke, men vi får se. Jeg har ikke spilt det heller.... Og siden det ikke er EA som utvikler BF, men DICE - Når skal folk klare a se forskjell på utgiver og utvikler? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Absolutt ikke! BOFM er et knall spill, har det selv. Det samme gjelder Battlefield og NFSU, som jeg digger. MEN, jeg synes fortsatt at de fleste spillene EA spytter ut selger pga at de er basert på kjente filmer, eller spill som allerede er populære. Se på Battlefield serien, ikke at spillene der er dårlige, men man ser jo at de prøver å melke det til siste dråpe... Battlefield 1942, road to Rome, Secret weapons of WW2, BFV, og nå - Battlefield 2, blir litt for mye? Jeg er glad for at EA viderefører Battlefield-konseptet med battlefield 2. BF2 er et spill som vil bringe spillet til nye høyder (mer enn 100 spillere online) Mener du at det er dumt at de lager battlefield 2? Skjerp deg Skjerp meg? Mener akkurat det jeg skriver, kanke forlange noe annet. Og at BF2 vil bringe BF serien til nye høyder tror jeg ikke, men vi får se. Jeg har ikke spilt det heller.... Og siden det ikke er EA som utvikler BF, men DICE - Når skal folk klare a se forskjell på utgiver og utvikler? Vel, er ganske sikker på at Dice kjøpt inn av EA. Så EA bestemmer ganske mye av hva som skal gjøres med spillet, for ikke å snakke om hva som blir sagt. Uansett var det ikke det jeg snakket om her. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vel, er ganske sikker på at Dice kjøpt inn av EA. Så EA bestemmer ganske mye av hva som skal gjøres med spillet, for ikke å snakke om hva som blir sagt. Uansett var det ikke det jeg snakket om her. Nei, EA har lyst til å kjøpe DICE, men DICE slo ned forslaget. De er ennå en uavhengig utvikler. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 for et spill dette kunne ha blitt med litt mer nytenkning, og oppfinsomhet. her har DICE bare satset på gammeldags og enkelt banedesign, noe jeg tror mange er bitre på dem for. Skal man lage et spill med goldeneye i navnet, skal spillet være bra. Jeg synes at free radical skulle fått jobben med dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg