Alastor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja vi får håpe den kommer opp i løpet av natta . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har bare spilt PVP jeg... Er det virkelig sånn at i PVE så kan ikke hordene og alliansen krige? Fatter ikke helt. Da blir det jo bare som et rollespill på nett, ikke noe mer :S Og for min del så liker jeg å spille på en server med MASSE folk på. Heller det enn en low-populated server.. Synes det er gøy med masse folk å snakke med og mange folk å party'e med ;> Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Har bare spilt PVP jeg...Er det virkelig sånn at i PVE så kan ikke hordene og alliansen krige? Fatter ikke helt. Da blir det jo bare som et rollespill på nett, ikke noe mer :S Og for min del så liker jeg å spille på en server med MASSE folk på. Heller det enn en low-populated server.. Synes det er gøy med masse folk å snakke med og mange folk å party'e med ;> Selvfølgelig kan Horde og Alliance krige på en PvE-server. Men i motsetning til en på PvP-server, blir man ikke drept når man holder på med quests hos fienden, eller backstab'a når en har lite liv forde man akkurat har drept 2 mobs... På PvE-servere er det OFTE raid mot fienden, dvs. store grupper som rusher til den nærmeste alvebyen *f.eks... kremt* og gjør mest mulig faenskap. Så joda, det er egentlig nok av PvP på en PvE-server... Så lenge en gidder å joine større raid, eller tar egne turer til fiendens områder. Endret 10. februar 2005 av djorgen Lenke til kommentar
Spill orakelet Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Uansett hvilken server du spiller på vil den være full! Det kommer fortsatt til å være en god del mennesker som ikke får spillt fra starten av pga manglende servere... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja nå skal det ha startet.. noen som har noe server info om hvor vi sal "joine" ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lets get this game started... I'm in btw! Lenke til kommentar
Bulle123 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har bare spilt PVP jeg...Er det virkelig sånn at i PVE så kan ikke hordene og alliansen krige? Fatter ikke helt. Da blir det jo bare som et rollespill på nett, ikke noe mer :S Søk på Battlegrounds. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lets get this game started...I'm in btw! INNE!? how? Syns jeg ser att alle har problemer med å få logget inn jeg.. ? Lenke til kommentar
runeoslo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 bares skriv etter eller annet på brukernavn og passord...80% downloaded..hihaaaaaa Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Me 2 updater... niceness... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lets get this game started...I'm in btw! INNE!? how? Syns jeg ser att alle har problemer med å få logget inn jeg.. ? Jeg er "inn" det med å velge én "N" server for norske folk... Follow? Lenke til kommentar
runeoslo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 - World of Warcraft Client Patch 1.2.3 (2005-02-10).....er nå ferdig.........nå stikker jeg inn i "heaven",snakkes inne på N serveren bye!!!!! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 - World of Warcraft Client Patch 1.2.3 (2005-02-10).....er nå ferdig.........nå stikker jeg inn i "heaven",snakkes inne på N serveren bye!!!!! Kan du joine servere? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå laster jeg også ned.......6 %... :-) Men hvordan får jeg laget account etterpå? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lasta ned patchen jeg og, men ingen cover med serial Lenke til kommentar
Azper Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som kan fortelle hva "N" server'n heter? Skal være med og starte guild. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kan noen poste hva den Serveren heter? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ække noen server ennå for ingen serverlist finnes . Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Laster ned patch jeg og, men hva med signup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå