chairgame Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hvilken av disse to kjøler best? har hørt at aluminium leder varme bedre enn kobber, men hva er vitsen med å lage den 1,2kg tunge kobber kjøleren da? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hvilken av disse to kjøler best? har hørt at aluminium leder varme bedre enn kobber, men hva er vitsen med å lage den 1,2kg tunge kobber kjøleren da? Da har du nok hørt feil, kobber leder nemlig varme bedre enn aluminium. Kobber-kjøleren vil derfor være den beste v de to i teorien. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 ok, men hvis jeg velger tower 102, tror dere at viften på min nåværende kjøler: kjøler passer bra? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 1,2kg hørtes litt mye ut. Jeg har selv den kobber greia. Syns å ha lest på eska at den var rundt 700g før jeg kasta den. Bekreftelse noen? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 husker ikke hvor jeg så det, men det var på en review jeg så at den veide 1,2 kg, og at den faktisk var for tung til hovedkortet, maskinen ville ikke boote... men er det noen som vet det om viften jeg snakket om? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Så lenge det er en 80 eller 92mm vifte så skal den passe bra den. Bruker 2 vanlige 26db papst 80mm på min 112. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå