chokke Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 SKulle inn på firefox (internett) og kom opp at jeg måtte bytte profil, lagde ny og visste ikke at den ble default og da ble alle innstiller tilbakesatt. Derfor trenger eg hjelp til å finne ut hvordan man bytter profil. Hvordan? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 How do I start the Profile Manager? The Profile Manager is used to manage multiple profiles. To start the Profile Manager on Windows, follow these steps: 1. Close Firefox completely (select File > Exit from the menu). 2. Select Start > All Programs > Mozilla Firefox > Profile Manager from the Windows Start menu. On other operating systems, start Firefox with the the -profilemanager switch, e.g. ./firefox -profilemanager For more information on how to manage profiles, read the How To Manage Profiles tutorial. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 How do I start the Profile Manager? The Profile Manager is used to manage multiple profiles. To start the Profile Manager on Windows, follow these steps: 1. Close Firefox completely (select File > Exit from the menu). 2. Select Start > All Programs > Mozilla Firefox > Profile Manager from the Windows Start menu. On other operating systems, start Firefox with the the -profilemanager switch, e.g. ./firefox -profilemanager For more information on how to manage profiles, read the How To Manage Profiles tutorial. hadde bare start firefox og start firefox (safe mode) Så tror ikke det funka eller misforstod jeg deg? Isåfall kan du gi en bedre forklaring på hva jeg skal. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Start->Kjør: "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -profilemanager Tror det er sånn. Prøv også den linken som ligger i quoten. (Hvis linken ikke er der, gå på www.mozilla.com og finn frem Firefox Support og deretter FAQ'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå