Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 I år blir det nok noe slik: Stå opp i 3-4 tia. Stresse som en gal for å rekke å "pynte" meg aka. Dra frem bukse og Mortiis genser med nest nederste linje i siggen min på Vente på besteforeldre. Julemiddag, sitte pent og se på at de andre faktisk klarer å spise ribbe. Pakke opp gaver (gleder meg ikke engang ) Spille Halo2 som jeg har gitt meg selv... Sitte oppe hele natta og lete etter BT sider. legge meg i 7-10 tia... Merry fucking christmas... ikke no stor fan av jul du heller?? Seriøst. hvis ingen hadde sagt det var snart jul. og jeg ikke hadde sett dato.. jeg hadde f meg ikke merka no. ikke noe juleglede her.. ikke juleglede heller. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jula er oppskrytt Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 - sove til 11 - kl.11 begynner "Tre Nøtter til Askepott" (drittfilm, men akk den tradisjonen) - sove litt til - spise julegrøt - spille pc - pynte meg - spise pinnekjøtt/medisterkaker - slappe av på sofaen - gå rundt juletre og åpne presanger - se på en av dvd'ene jeg har fått meg i presang - sove Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 - Står opp ukristelig tidlig. - Pakker nødvendige greier inn i den gamle kebabtrallen. - Kjører sørover i ca 3 timer. - Kommer hjem til opphavet. - Ser TV eller bare på veggen i noen timer til maten. - Spiser maten. Blir som å svelge piggtråd. (Forkjølet.) - Gremmes over at jeg ikke har fått tid til å kjøpe flere presanger. - Ingenting å gjøre resten av kvelden. Ho ho faens ho, med andre ord. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 -står opp -eta -spelle pc -træne -julemædda -åpne pakker -se på film -sova Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 1. står opp tidlig 2. tar fram masse godteri 3. legger dyna i sofaen 4. legger meg og ser 3 nøtter til askepott mens jeg spiser godteri 5. daffer.... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Stå Opp Skru På TV Skru På Data Hente Julesokken Ete Snop og Sjå TV og Spele Data Dusje Pynte Meg Ete Ete Snop Kjenne På Pakkane Spele Data Julemiddag Kaffe og Kaker Spele Data Opne Pakkar Sjekke Ut Det Nye MSN!!! Der Vi Spør Kva Vi Fikk Lenke til kommentar
Migr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 som jobb som nisse har jeg mye og gjøre som dere vet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jula er oppskrytt Nei? God mat...heile greia med Julaften det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå