Trygve Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Stå opp tidli Opp å se på TV Så kommer "Nissen" Ned på dataen Opp å spise middag Åpne pakker Ned på dataen Legge meg Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Står oppSpiser frokost Spiser godteri Spiser lunsj Spiser godteri Spiser ribbe og riskrem Spiser godteri Spiser kveldsmat og rester av middagen Legger meg så du får ikke pakker du? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Chiller'n på hjørnet, kaster stein og tagger. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Står oppSpiser frokost Spiser godteri Spiser lunsj Spiser godteri Spiser ribbe og riskrem Spiser godteri Spiser kveldsmat og rester av middagen Legger meg så du får ikke pakker du? Jo selvfølgelig, men jeg hadde gladelig gitt opp pakker og annet pes bare jeg får julemat. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 -Står opp en gang -Åpner luke 24 i alle kalenderne jeg finner( mine egne da) -Tømmer juletrømpa -Knasker godis mens jeg ser på alle Disney-klasikkerne (Donald som har snøballkrig med Ole, Dole og Doffen er like gøy hvert år ) - Spiser julegrøt -Får forhåpentligvis mandelen - Slapper av leeeeeenge... Tida går altfor sakte fram til vi skal spise. - Får på meg penstasen -Hilser på eventuelle gjester når de kommer -Spiser middag -Åpner gaver -Koser meg med alle gavene( Forhåpentligvis p4 3ghz cpu og creative zen micro - Legger meg Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jo selvfølgelig, men jeg hadde gladelig gitt opp pakker og annet pes bare jeg får julemat. Julematen er selvfølgelig konge, gavene stiller kanskje et hakk sterkere... Blir nesten som nyttårsaften uten raketter. Maten er jo selvfølgelig høydepunktet der også Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 åpne kalender "åpne" sokken tar med dyna og setter meg forann tv og ser på tegnefilmer spiser frokost drar til kirkegården og tenner lys for de som "engang var" familiemedlemmer spiser mat åpner pakker slapper av kaffe og kaker med hele familien pc sove Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sitter foran PCen. Spiser mat med familien. Sitter foran PCen. Åpner gaver med familien. Sitter foran PCen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jobbe så spise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Legger meg (ja, jeg sitter selvsagt oppe til over midnatt på lille julaften) Står opp Sjekker sokken Ser tv til jeg blir lei Sitter med pc til jeg blir lei Sender sms til alle vennene mine og ønsker dem en god jul Henger med slekten og forteller om livet mitt Spiser mat Åpner pakker Stikker inn her og svarer i eventuelt oppretter en "hva fikk du til jul"-tråd Spiller kort/svarer på kunnskapsspørsmål med slekten Legger meg og gruer meg til jobb 1. juledag Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Chiller'n på hjørnet, kaster stein og tagger. me too Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 blir vekka drittidlig, står opp to timer etterpå, får noen pakker, eter meg kvalm på diggstash, skal ete frokost men orker ikke, nørder her på forumet, eter, åpner gaver, forhåpentligvis avslutter jeg kvelden med å drekke meg dritings på god vodka (stolichnaya) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 sover til klokken 3 eller noe sånn tømmer julestrømpen ser på div tegnefilm på tv dusjer tar på meg fingreiene hiver innpå julemat nissen kommer holder på med gavene legger meg Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Stå opp på formiddagen. Dra til bestemor og spise rømmegrøt. Hjem og se koselige tegnefilmer på TV/ Sitte foran PC-en. Spise julemiddag (Ribbe bl.a.). Vente til mor har vasket opp. Åpne pakker. Koze . Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Opp klokka 5 og ned i fjosen. Opp fra fjosen og spise god frokost. Spise snop og et par timer med parabolsurfing. Spise middag for 3 personer og så slappe av Åpne julegaver, storkose meg med dem etterpå Sove og våkne til god frokost igjen Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 - står opp - ut og selge VG - sitte inne - spise vanlig middag - irc, hw.no, msn, blink - sove... nei, jeg feirer ikke jul.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 når jeg tenker meg om er egentlig julaften en jævli kjedelig dag Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er den verste. Sitte hele kvelden og se på familien som snakker om dritt... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er den verste. Sitte hele kvelden og se på familien som snakker om dritt... du sa det Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 - står opp- ut og selge VG - sitte inne - spise vanlig middag - irc, hw.no, msn, blink - sove... nei, jeg feirer ikke jul.. Så trist :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå