Anathema Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Heisann =) Sitter her og eksprimenterer litt med mitt Sapphire x800PRO Vivo TOXIC. Klokker med programmet som fulgte med. Har klokket opp til 513/513 (CC/MC) Har enda ikke merket noen problemer. Hvor mye kan jeg lenger kan jeg gå, og når vet jeg om jeg har gått for langt ? Tenker da på tempraturer, og muligheten til å ødelegge det... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 når bildet er blitt dårligere...da har du gått for langt...da må du under klokke igjen....(med mindre det er for sent da...). Lenke til kommentar
nogard Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det som skjer når du har gått for langt er vel at det kommer artifacts på skjermen, å da er det bare å klokke ned til de forsvinner og kjøre noen tester for å se om alt er stabilt, at det ikke låser seg med andre ord Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Det med artifacts var jeg klar over... Men er det ikke noe grense får hvor mye jeg kan klokke uten å ødelegge kortet ? Det er jo det siste jeg vil... Hva er en "god" klokk på et slikt kort? Lenke til kommentar
nogard Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 du må jo gå fram med museskritt til du får artifacts, da har du som oftest ikke ødelagt skjermkorte å kan gå tilbake til de forsvinner, men det er jo alltid muligheten for at det kan bli ødelagt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 du må jo gå fram med museskritt til du får artifacts, da har du som oftest ikke ødelagt skjermkorte å kan gå tilbake til de forsvinner, men det er jo alltid muligheten for at det kan bli ødelagt Okei, da tenker jeg vi dropper å klokke noe mer en jeg allerede har gjort Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 synes jeg har en god klokk selv... 540/600, er ikke noe vits i å stoppe før kortet gir "artifacts" eller er ustabilt... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 sett på vpu recovery. da kommer det alarm hvis kortet blir for varmt også. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Ok, takk for tipsene Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg søkte, og jeg fant. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 du må jo gå fram med museskritt til du får artifacts, da har du som oftest ikke ødelagt skjermkorte å kan gå tilbake til de forsvinner, men det er jo alltid muligheten for at det kan bli ødelagt Tullball. Et kort kan fint overleve artifacts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå