ARTO85 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja topicen sier vel det meste, er det mulig å pille multiplayer halo 2 offline med bots? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja topicen sier vel det meste, er det mulig å pille multiplayer halo 2 offline med bots? pille :!: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja topicen sier vel det meste, er det mulig å pille multiplayer halo 2 offline med bots? Som Laman sier er det ikke det. Dette er noe jeg synes burde vært med. For de som ikke får skaffet seg bredbånd og Live, er det kjipt å ikke få spilt multiplayer. Dette kommer selvfølgelig an på om denne personen har noen venner å spille med da. TheWiz: Hva mente du med pille? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ja topicen sier vel det meste, er det mulig å pille multiplayer halo 2 offline med bots? Som Laman sier er det ikke det. Dette er noe jeg synes burde vært med. For de som ikke får skaffet seg bredbånd og Live, er det kjipt å ikke få spilt multiplayer. Dette kommer selvfølgelig an på om denne personen har noen venner å spille med da. TheWiz: Hva mente du med pille? Atokle skrev "pille" istedenfor "spille". Supermorsomt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 TheWiz: Hva mente du med pille? Atokle skrev "pille" istedenfor "spille". Supermorsomt. Åja. Kremt. Morsomt Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 det er dumt at det ikke finns bots til halo 2. skal få meg xbox live til jul og da kan jeg spille mot andre. men stakkars de som ikke har noen å spille med de blir fort lei av halo 2 tror jeg Lenke til kommentar
Migr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 har lyst på bots i halo2...syn det ikke er Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har lyst på bots i halo2...syn det ikke er Det er litt synd ja. Men for de som har Live tror jeg ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå