Belisarius Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hadde vært greit dersom det var en egen kategori for "Forgotten Realms" RPG spill under "Spillforum". De av oss som liker BG serien, NWN serien, Icewind Dale serien kunne nok tenkt seg et slikt opplegg. Vet at det ikke er så mange poster som angår denne typen spill men jeg håper at dere som har ansvaret for ting som dette vurderer mulighet. Håper noen her i forumet støtter min ide? Mvh Belisarius Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er nok desverre for lite aktivitet til det... Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg er hypp på det. Om ikke bare FG så alt av RPG Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er alt for få tråder på forumet vårt for de "Forgotten Realms"-spillene du lister der (totalt) til at "Forgotten Realms"-spill kan få en egen kategori. Vi oppretter ikke kategorier for sjangre, kun spill eller spillserier som er populære på forumet vårt. Lenke til kommentar
Sciaz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg kjenner mange som hadde vært intressert i RPG som en egen kategori!! Jeg perspnlig ville også sette pris på det... Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har faktisk tenkt på det jeg også, det hadde vært bra med en egen RPG kategori på forumet. En MMORPG kategori også for den saks skyld, but I'm not going to push my luck here.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gjentar forsiktig det jeg skrev lenger opp: Det blir ikke aktuelt med egne kategorier for hver sjanger. Lenke til kommentar
Egle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med en egen Final Fantasy seksjon, da? De siste 180 dagene har det riktignok kun blitt laget 39 emner, men dette fungerte i hvert fall veldig godt på spillegal. Var iallfall alltid aktivitet der. Og når det først blir opprettet en egen seksjon til en spillserie, vil det jo komme flere emner om den enn når det ikke er opprettet noen seksjon. Eventuelt om det er muligheter for en liten prøveperiode? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvis man skulle lage egne kategorier for alle spilltyper, hadde det blitt uoversiktelig, og det hadde tatt lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå