haakka Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 finnes det noen programm som kan "rydde" opp i musikksamlingen din? jeg mener, et program som sjekker alle filene i en mappe, og finner like navn o.l. dette hadde vært kjekt, når du har 40000 sanger...! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 slenger meg på denna,jeg vil også ha no sånt Lenke til kommentar
jaymzfan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det beste jeg har vært borti er Helium. Dette koster dog noen kroner. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 men det skal da ikke være noe stor problem å skrive et program som søker etter dette. kan sikkert prøve meg litt fram i juleferien. men det hadde vært kjekt om det hadde funtes et program som gjør dette! Lenke til kommentar
jaymzfan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Neida, det finnes helt sikkert, og istedet for å skrive programmet selv foreslår jeg et lite søk på google siden det er litt mindre ressurskrevende. Slik som: Google der første resultat er: Duplicate File Finder. Værre er det ikke. Endret 20. desember 2004 av jaymzfan Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Great!! Like kjekt når man har 20.000 sanger Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 dette hadde vært kjekt, når du har 40000 sanger...! Er ikke det samlemani, så vet ikke jeg hva som er det. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg hører på alle sangene ja *himmle* Lenke til kommentar
akh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Media Catalog Studio Lite virker som det er det du leter etter. Flere programmer her: mp3-programmer Lenke til kommentar
zatan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 finnes det et program som kan legge alle som har fks. samme artist i en mappe? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 finnes det et program som kan legge alle som har fks. samme artist i en mappe? iTunes sortere i mapper; artist -> album -> låter Om du vil at programmet skal gjøre det da... settes i pref.. Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Mediaplayer gjør jo dette også såvidt jeg vet.... på media library. Vet ikke hvor bra den gjør det imidlertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå