Erik_Lothe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Nå funker nesten ingen av AVI-filmene mine, bare de med divX. Når jeg prøver å spille av en film som jeg har tatt med DV-kameraet står det at den spiller av, men det gjør den ikke... På noen filmer jeg har lastet ned klarer den å spille av lyden, men bildet vises ikke... Jeg har prøvd i både WinDVD og windows media player. Det virker som om det er en feil på de codecene som følger med windows... Går det ann å re-innstallere dem på en enkel måte? Edit: de funker derimot i Pinnacle Studio 9 (videoredigeringsprogram) Endret 20. desember 2004 av Erik_Lothe Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan bruke VLC! Link til spilleren Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 nei, jeg vil bruke media player Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ACE codecpack har alt.. Media player classic er med og spiller Alt. classic som spiller alt er mye bedre enn nyere store tunge media player med masse annet dritt en ikke trenger.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Greit, codecpacks suger. Det vet vi alle. Stand back! Derimot ffdshow + bsplayer er himmelrike på jord. Det støtter alt. Stabilt. Raskt. (og nei, ikke noe juks her. dette er _fakta_. prøv å se ) Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 ja, men jeg må jo kunne vise de filmene på mediaplayer siden det gikk før! gidder ikke å skifte mediaspiller... Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Du må prøve ut Mediaplayer Classic, den ser akkurat ut som Windows mediaplayer 6.4. Du bør ikke laste ned codecpacks, for det gjør bare saken verre, men heller laste ned G-spot og finne ut akkurat hvilke codec'er du trenger. Endret 20. desember 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Prøvde G-spot og tok en film jeg har fra DV-kameraet mitt. Det stod at det var "2 compitable codecs innstalled" Men under "Stream Type and A/V Interleave" på I/L står det "Not supported" er det dette som er feilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå